וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חברת הובלה

20.9.2012 / 12:00

איליי מאנינג ינסה לקחת את הג'איינטס על הכתפיים פעם נוספת, במשחק חוץ קשה מאוד מול קרולינה וקאם ניוטון (ו', 3:20)

קרולינה (1:1) – ניו יורק ג'איינטס (1:1), בין חמישי לשישי, 3:20

איזה כיף ב-NFL. המחזור השני בקושי נגמר והשלישי כבר מתחיל ואיזו דרך טובה יותר יש לפתוח אותו, מאשר משחק קשה מאוד לאלופה, שלמזלה לא נמצאת כבר בבור של שני הפסדים. פתיחת העונה של הג'איינטס לא מבשרת טובות לאוהדים בכחול, או שאולי דווקא כן. אחרי ההפסד הביתי לדאלאס במחזור הראשון, הענקים היו על סף הפסד ביתי נוסף, מפתיע הרבה יותר, הפעם לטמפה ביי. למזלם, איליי מאנינג ממשיך להציג את יכולת השיא שלו ו-510 יארדים אוויריים מדהימים שלו (כולל 243 ברבע האחרון), סידרו ניצחון בשיניים. את המחצית הראשונה באותו משחק אגב, פתח איליי עם שלושה איבודים, ממש כמו אחד, פייטון.

עכשיו הג'איינטס מגיעים למשחק חוץ בשארלוט, שם הכניעו הפנתרים רק ביום ראשון את ניו אורלינס בצורה מוחצת. ההגנה של ניו יורק, שבדרך משתפרת ככל שהעונה מתקדמת, שוב לא נראית טוב במיוחד וקאם ניוטון, שהיה פנטסטי מול הקדושים עם 253 יארד במסירה ו-71 בריצה, יכול לגרום לנזקים משמעותיים גם הפעם.

אחמד בראדשו, שנפצע ביום ראשון בצווארו, נמצא בספק רב למשחק ואם לא יהיה כשיר, אנדרה בראון יחליפו. בראון היה טוב מאוד מרגע שנכנס מול טמפה ביי ואמר: "רק הייתי צריך לקבל הזדמנות וכשזו הגיע, ניצלתי אותה". הקבוצות נפגשו שבע פעמים בעבר, שש בעונה הסדירה ופעם אחת בפלייאוף. מאזן המשחקים עומד על 3:4 לקרולינה.

התחזית: נלך עם קרולינה

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully