וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בולטימור, בטירוף שלה

19.9.2012 / 11:20

האוריולס שוב הוכיחו אופי עילאי, עם 2:4 בסיאטל אחרי 18 אינינגים ושש שעות. האיינג'לס צימקו פערים עם 3:11 על טקסס

בלוס אנג'לס איינג'לס השקיעו הרבה מאוד כסף בפגרה החולפת והנחיתו שניים מהשמות הכי גדולים במשחק, אלברט פוחולס וסי ג'יי ווילסון. המלאכים לא ציפו ככל הנראה לרדוף חצי עונה אחרי אוקלנד ב-AL מערב, אבל זו המציאות שהם חיים איתה וכדי להיכנס בכל זאת לפלייאוף השנה, הם יצטרכו לנסות לעקוף את האייז, או את בולטימור. הלילה (בין שלישי לרביעי), התחילו האיינג'לס סדרה ביתית סופר חשובה מול טקסס, שאולי מהווה עבורם צ'אנס אחרון לסגור את הפערים. זה התחיל ברגל ימין, עם 3:11 מוחץ, כשכמעט כל אחד מהשחקנים מכניס ריצה אחת לפחות. אריק אייבר הוביל עם שלוש חבטות, ג'ראד וויבר עם ניצחון 18 העונה.

במירוץ הווילד קארד, הפער של האיינג'לס עומד כרגע על שלושה משחקים מבולטימור והיאנקיז וארבעה מאוקלנד. בולטימור המשוגעת החליטה שמשחק אחד זה לא מספיק מותח בשבילה, גם לא סתם אקסטרה אינינגים. האוריולס נאבקו בסיאטל במשך 18 (!) אינינגים ולמעלה משש שעות, לפני שצמד ריצות סידרו להם ניצחון 2:4. עוד קודם לכן, הציפורים השוו בדרמטיות באינינג התשיעי. במקביל, המשחק של היאנקיז מול טורונטו נדחה (יושלם הערב) ושתי מובילות המזרח שוות במאזנן. אוקלנד חטפה 12:2 בדטרויט, כולל צמד של מיגל קבררה, שעלה ל-40 הומראנים העונה. מבחינת הטייגרס, הניצחון לא עזר להם יותר מדי, כי הוויט סוקס ממשיכים לדהור וגברו 2:3 על קנזס סיטי. ניצחון חמישי רצוף לגרביים והם שומרים על פער שלושת המשחקים בראשות בית המרכז.

במשחקים נוספים, הרייז אמרו שלום באופן כמעט ודאי לפלייאוף, לאחר הפסד ביתי 7:5 לבוסטון. מינסוטה ניצחה 5:6 בקליבלנד אחרי 12 אינינגים.

ב-NL, סנט לואיס ניצלה את העובדה שמשחקה של לוס אנג'לס דודג'רס בוושינגטון נדחה (יושלם הערב) ופתחה פער של משחק וחצי במאק על הווילד קארד. הקרדינלס ניצחו 1:4 את יוסטון החלשה, קייל לוהש סיפק שבעה וחמישה וקצר ניצחון 15 העונה. הפסד 100 לאסטרוס – מזל טוב!

בהמשך המירוץ, קרב ישיר בין פיטסבורג למילווקי הוכיח מי ויתרה ומי ממש לא. הפייראטס המפורקים הפסידו בבית 6:0 לברוורס, שניצחו בפעם השלישית ברציפות ושומרים על פיגור של 2.5 משחקים מהפלייאוף. יובאני גאיירדו ניצח בפעם ה-16 העונה, אי ג'יי בארנט עם ההפסד. הבאות בתור הן פילדלפיה, שהמשחק שלה מול המטס נדחה ויושלם בחמישי ואריזונה, שקיבלה שמונה ושישה מאיאן קנדי, ניצחה 2:3 את סן דייגו וממשיכה להיאבק, כשהפער שלה עומד כרגע על 4.5 משחקים.

במשחקים נוספים, סינסינטי צפויה לזכות בימים הקרובים בבית המרכז, כשאחרי הניצחון שלה 1:3 על הקאבס, הפער עומד על 11 משחקים לטובתה מול סנט לואיס, עם 14 בלבד בקופה. מיאמי איבדה יתרון שלוש ריצות בתשיעי, אבל ווקאוף סינגל של חוזה רייס בעשירי נתן לה 3:4 על אטלנטה. הברייבס יהיו בפלייאוף, אבל מתרחקים מהסיכוי לעקוף את וושינגטון ולזכות במזרח. סן פרנסיסקו גברה 3:6 על קולורדו והיא דוהרת אל אליפות המערב. טים לינסקאם חוזר לעצמו בדיוק בזמן וסיפק שישה ושליש עם שש הכשות.

עדכון ראשון: 9:12

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully