וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: המתיחות בקרב ההנהלה נמשכת

18.9.2012 / 23:55

דני קליין לא זומן להרמת הכוסית שנערכה ביום שישי, הדבר עורר את המתיחות בין אנשי אגייאר והוועד המנהל של העמותה

הרמת הכוסית החגיגית שערכו קברניטי הפועל ירושלים ביום שישי האחרון העירה את המתיחות בין אנשי גומא אגייאר לבין הוועד המנהל של העמותה. לארוחה, שנערכה בביתו של אפי אברמזון, הוזמנו חברי העמותה, ספונסרים של הקבוצה וחברי הדירקטוריון, אולם דני קליין, היו"ר לשעבר, לא הוזמן למפגש החגיגי. כאות של מחאה, דני כהן, שמעון נבון ורוני הירשנזון החליטו שלא להגיע גם הם לאותו אירוע. חברי הוועד המנהל של העמותה סברו כי אין זה נכון לא להזמין את אחד מחברי העמותה בעוד כל היתר מוזמנים.

בתוך כך, הקבוצה המריאה למחנה האימונים שתקיים בבלגיה. ג'ייקוב פולן, שחזר לארצות הברית אחרי קמפיין מוקדמות אליפות אירופה עם גיאורגיה, הצטרף לסגל המתגבש של הקבוצה. האדומים יתאמנו באוסטנד וגם יפגשו את הקבוצה המקומית לשני משחקי אימון. אוסטנד, אותה אימן שרון דרוקר בעבר, זכתה באליפות בלגיה ותשחק העונה במוקדמות היורוליג.

ביום שישי הקבוצה תגיע לעיר בון בגרמניה, שם תיקח חלק בטורניר "מריטים קאפ 2012" יחד עם שלוש קבוצות מהליגה הגרמנית: המארחת טלקום בון, אולדנבורג ו-וורצבורג. משחקי חצי הגמר ייערכו ביום שבת (22/9), כשירושלים תשחק מול אולדנבורג ולאחר מכן ייפגשו טלקום בון ו-וורצבורג. משחק בין המפסידות ומשחק הגמר ייערכו למחרת.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully