וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גלאבינה ועזריאל בדרך להרכב

18.9.2012 / 21:28

אלי כהן מתכנן מערך התקפי לקראת הפועל עכו: דסה ואליחן יירדו לספסל, עליו יישאר ערן לוי. נמשכים החיפושים אחר בלם

עם נקודה אחת משלושה משחקים ולחץ גדול מאוד, מתכוננת בית"ר ירושלים למפגש מול הפועל עכו בשבת הקרובה בטדי. אחרי יום מנוחה בחג חזרו השחקנים להתאמן היום (שלישי) והמאמן אלי כהן החל להריץ את ההרכב אותו הוא רוצה לראות בשבת הקרובה.

שני שינויים עליהם החליט המאמן כבר לאחר המשחק באשדוד הם הורדתו של שי חדד מהקישור לעמדת המגן הימני על חשבונו של אלי דסה והצבתו של דומיניק גלאבינה מאחורי החלוצים על חשבונו של צחי אליחן, כשחן עזריאל יפתח בהתקפה. כהן החליט לשים את כל כובד המשחק בקישור הקדמי על גלאבינה ומבחינתו הוא יהיה הפליי-מייקר של הקבוצה מעתה והלאה. ערן לוי ימשיך לחכות על הספסל.

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין יחזור מחר מחו"ל אחרי חופשה פרטית. ביום חמישי ייסגר מועד ההעברות בישראל וייתכן שברגע האחרון תנסה בית"ר לצרף בלם, אם כי קשה לראות כרגע איך יימצא המימון לכך. במידה ויימצא מימון רק בשלב מאוחר יותר, ינסה אלי כהן להביא לארץ בלם שהוא שחקן חופשי, כאשר ישנם כבר מספר מועמדים על הפרק.

המאמן היה מאוד מדוכדך היום לאחר שחברו הטוב ושחקן העבר משה רוזנר הלך לעולמו. רוזנר עבר מספר ניתוחים בשנים האחרונים ורגלו נקטעה, ואלי כהן ליווה אותו לאורך כל הדרך והביא לו ארוחות לבית החולים. "כילד ששיחק ברמת עמידר הערצתי אותו", אמר כהן. "הוא היה גדול הבלמים שהיו כאן מבחינתי והיה כבוד לשחק לצד אישיות ושחקן כזה. הוא היה אדם מיוחד, לא נתקלים בהרבה כמוהו. עבורי ועבור אשתי הוא היה משפחה לכל דבר. אני נדרתי נדר שהדגים שהיינו מביאים לו בכל שבת יהיה אצלי על השולחן כל שבת, זאת תהיה הדרך שלי תמיד לזכור את האדם היקר הזה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully