וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מתחיל לאבד את זה

18.9.2012 / 10:12

פייטון מאנינג איבד שלושה כדורים, אטלנטה ניצלה זאת, ברחה מוקדם וניצחה 21:27 את דנבר, כדי לשמור על מאזן מושלם

אטלנטה (0:2) – דנבר (1:1) 21:27

אחרי המחזור הראשון והניצחון הענק על פיטסבורג, החלו במייל היי סיטי לפנטז. עם פייטון מאנינג, שמוביל את התקפת הקבוצה השנה, בדנבר חשבו שהם הולכים לרוץ קדימה. אולי זה עוד יקרה, אבל הדרך לשם הרבה יותר ארוכה ממה שהם קיוו והלילה (בין שני לשלישי), הם גם קיבלו את ההוכחה, בדמות הפסד חוץ לאחת הקבוצות הטובות בליגה העונה, אטלנטה.

הפאלקונס, שעם נפילתה של ניו אורלינס רואים בעצמם מועמדים ודאיים לפחות לקחת את ה-NFC דרום, עם לא הרבה יותר מזה, פתחו בסערה. פייטון נחטף כבר במהלך השלישי של המשחק ואטלנטה תרגמה זאת לטאצ'דאון של מייקל טרנר. עם פתיחת הרבע השני, מאט ריאן מצא את טוני גונזאלס הבלתי מתכלה לטאצ'דאון נוסף, אחרי דרייב מרשים במיוחד והפער עלה ל-0:20.

מאנינג כמובן שלא אמר נואש, כהרגלו ובדרייב הבא הוא מצא באנדזון את דמריוס תומאס, שצימק את התוצאה. ריאן השיב בטאצ'דאון נוסף, הפעם לרודי וויט, עם פתיחת המחצית השנייה וההפרש נשאר על 20 נקודות, עם הכניסה לרבע האחרון. כאן ניסה מאנינג לייצר עוד אחד מהקאמבקים הגדולים שלו, אבל הוא נותר קצר מדי ודנבר הצליחה רק לצמק, עם שתי גיחות לאנדזון של וויליס מגהאי, לפני שאטלנטה שרפה בחוכמה את השעון, שלוש וחצי דקות עד לסיום.

פייטון סגר ערב לא מוצלח בלשון המעטה, עם 241 יארד, טאצ'דאון, אבל גם שלושה איבודים. מגהאי רץ ל-113 יארד. בצד המנצח, מאט ריאן היה סולידי עם 219 יארד, צמד וללא איבודים. וויט היה המטרה העיקרית שלו, עם 102 יארד בשמונה תפיסות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully