וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זבנג וכמעט גמרנו

18.9.2012 / 9:56

הוויט סוקס אירחו את דטרויט למשחק השלמה, ניצחו 4:5 והגדילו את הפער מהם לשלושה משחקים. הצגה לקליף לי בפילדלפיה

בשבוע שעבר, הסדרה על ראשות ה-AL מרכז בין שיקגו וויט סוקס לדטרויט, נקטעה בעיצומה והמשחק האחרון לא שוחק בגלל גשם. מכיוון שלא נותר יותר מדי זמן עד לסיום העונה, ההשלמה הייתה חייבת להיות מהירה והלילה (בין שני לשלישי), הטייגרס הגיעו למשחק בודד בעיר הרוחות, לפני שהם מתחילים בכלל סדרה מול קליבלנד. המצב הלא אידיאלי הזה מבחינתם כנראה הפריע, כי הם שמטו יתרון מוקדם ואיפשרו למארחת לנצח 4:5. הפער של שיקגו בראשות הבית עלה לשלושה משחקים והטייגרס בדרך להישאר מחוץ לפלייאוף.

בולטימור גברה על סיאטל 4:10 והפער מהיאנקיז, שנחו הלילה, עומד כעת על חצי משחק בלבד. בוסטון שמה מקל כמעט אחרון בגלגלים של טמפה ביי, עם ניצחון חוץ 2:5.

ב-NL, אטלנטה המשיכה לרפד את יתרונה בווילד קארד, עם ניצחון 5:7 במיאמי. שתי הקבוצות מפנסילבניה עדיין לא מוותרות ושתיהן ניצחו: פיטסבורג עשתה זאת בשיקגו מול הקאבס, עם 0:3 והיא רחוקה 2.5 משחקים מהווילד קארד ואילו פילדלפיה וקליף לי, עם שמונה ועשרה, ניצחו 1:3 את המטס של אר איי דיקי, שסיפק מצידו שבעה ושמונה, אבל לא הצליח להגיע ל-19 ניצחונות העונה. סן פרנסיסקו המטיילת לפלייאוף מהמערב, גברה 1:2 על קולורדו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully