וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 דרמטי בין אברטון לניוקאסל

מערכת וואלה! ספורט

17.9.2012 / 23:51

אניצ'בה קבע 1:2 לטופיז בדקה ה-87, אבל דמבה בה קבע שוויון בדקה ה-90. אברטון קופחה אחרי ששער ברור שלה לא אושר

ספורט 2
שחקן אברטון, לייטון ביינס. רויטרס
פתח. ביינס/רויטרס

אברטון וניוקאסל נעלו הערב (שני) את המחזור הרביעי בפרמיירליג האנגלית עם 2:2 דרמטי במרסיסייד. שתי הקבוצות הגיעו עם מאזן של 64 ניצחונות אחת על השנייה (כולל משחקי גביע) ו-34 תוצאות תיקו, ואולי מוזר יותר, כל אחת מהן כבשה לרשת השנייה עד היום 244 שערים. הערב בגודיסון פארק הסטטוס קוו נשמר.

אברטון שלטה במגרש במחצית הראשונה, הגיעה לכמה הזדמנויות לא רעות וסיכנה את סטיב הארפר הוותיק, שפתח הערב במקומו של טים קרול הפצוע. בדקה ה-15 היא גם באה על שכרה, אחרי שדאבל פס בין לייטון ביינס לסטיבן פינאר, הסתיים עם כניסה מתוזמנת היטב של המגן השמאלי לרחבה ובעיטה מדויקת שלו לרשת. 0:1 לאברטון.

עם העלייה למחצית השנייה אלן פארדיו שלח למגרש את דמבה בה על חשבון סילבן מרבו וכעבור ארבע דקות בלבד ההימור הזה השתלם. יוהאן קבאיי ניצל טעות במרכז המגרש של הטופיז, חטף כדור ומצא את הסנגלי, שמ-17 מטר בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה של הווארד. השער ה-1,000 של המגפאייז בפרמיירליג.

עכשיו שתי הקבוצות ניסו למצוא הכרעה ובדקה ה-78 ויקטור אניצ'בה המחליף נגח מקרוב והכדור הורחק על ידי מייק וויליאמסון מאזור קו השער. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו מעבר לכל צל של ספק שהכדור עבר במלואו את קו השער, אבל השופט מייק ג'ונס והקוונים שלו לא ראו, ואברטון קופחה.

שלוש דקות לסיום המשחק קיבל אניצ'בה את הכדור בתוך הרחבה והכניע את הארפר, במה שהיה נראה כמו שער הניצחון של אברטון, אלא שהדרמה הייתה רחוקה מסיום. שלוש דקות חלפו, הדקה ה-90 הגיעה וחור עמוק בהגנה הכחולה-לבנה הניח לבה לכבוש מקרוב, להשלים צמד ולקבוע 2:2.

* בטיס ניצחה במשחק הנעילה מהמחזור הרביעי בספרד 0:1 בחוץ את ויאדוליד. רובן קסטרו המתין 89 דקות כדי לכבוש את שער הניצחון שמקפיץ את בטיס למקום השביעי, כאשר לקבוצה יש עדיין משחק חסר. ויאדוליד סופגת את הפסדה השני העונה.

דמבה בה שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
סגר. בה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully