וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שוברי שוויון

17.9.2012 / 12:10

סנט לואיס ניצחה את הדודג'רס 2:5 ב-12 אינינגים ופתחה ממנה פער של משחק במאבק הווילד קארד. הוויט סוקס ברחו לדטרויט

עוד ליל משחקים עבר על ליגת הבייסבול הלילה (בין ראשון לשני) וסיומה הדרמטי של העונה נמצא ממש מעבר לפינה, כשנותרו כשבועיים בלבד עד שנקבל את כל ההכרעות ותתברר תמונת עשר העולות לפלייאוף. אחת מבין השתיים: לוס אנג'לס דודג'רס וסנט לואיס תהיה שם ככל הנראה, השנייה לא והסדרה הנהדרת ביניהן הסתיימה הלילה עם דרמה גדולה וניצחון 2:5 של הקרדינלס אחרי 12 אינינגים. האלופים עבדו קשה עד שהצליחו להגיע לג'ון אלי, הרליבר של הדודג'רס וכעת הם ביתרון של משחק אחד על פני היריבה במירוץ לווילד קארד.

בהמשך המאבק על הווילד קארד נמצאות מילווקי, שלא מוותרת וגברה 0:3 על המטס בזכות הומראנים מספר 39 ו-40 של ריאן ברון ופיטסבורג, שכבר ויתרה מזמן וחטפה 13:9 משפיל מהקאבס, כולל צמד ממחבטו של אנתוני ריזו הצעיר. צמד גם לפדרו אלברז אצל המפסידה. עוד קבוצה שמפשלת ברגע האמת היא פילדלפיה, שחטפה ארבע ריצות מיוסטון באינינג השביעי והפסידה לה 7:6 במשחק ואיכשהו, גם שלושה מתוך ארבעה משחקים בסדרה כולה. אריזונה, שעוד חולמת גם היא על השתחלות פנימה, הביסה 2:10 את סן פרנסיסקו.

במשחקים נוספים, סינסינטי, שכבר נמצאת כמעט בטוח בפלייאוף, ניצחה 4:5 את מיאמי בתום 11 אינינגים, סן דייגו גברה על קולורדו 11:12 בווקאוף במשחק פרוע ואילו המשחק בין אטלנטה לוושינגטון, עוד שתיים שכבר נמצאות כמעט בודאות באוקטובר, הסתיים ב-1:5 וסוויפ לברייבס.

ב-AL, היתרון של היאנקיז במזרח נשמר לאחר שהפסים גברו 4:6 על טמפה ביי. הפער עומד על משחק אחד בלבד, משום שבולטימור עשתה את העבודה שלה עם 5:9 במפרץ על אוקלנד. ההפסד של האייז סימן שני דברים: את ההתרחקות של טקסס לשלושה משחקים בבית המערב, אחרי שהריינג'רס ניצחו 1:2 את סיאטל ואת ההתקרבות של האיינג'לס, שמרוחקים חמישה משחקים מאוקלנד, אחרי שניצחו 3:4 את קנזס סיטי בזכות הומראן בן שלוש ריצות של מארק טרמבו.

בבית המרכז, היתרון של הוויט סוקס עלה לשני משחקים. הגרביים הלבנות ניצחו 2:9 את מינסוטה, כולל הומראן 39 של אדם דאן ולשמחתם, הם ראו את דטרויט מפשלת וסופגת שתי ריצות באינינג התשיעי מקליבלנד, בדרך להפסד 7:6. במשחק נוסף, טורונטו ניצחה 0:5 את בוסטון ונמנעה מסוויפ ביתי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully