וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: סרחיו אגוארו עשוי לפתוח מול ריאל מדריד

ספורט 2

17.9.2012 / 11:57

החלוץ שנפצע לפני כחודש יעמוד לרשות מאנצ'יני, שיודע: "יהיה משחק פנטסטי". דויד סילבה חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה

one

צפו ב-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול סטוק סיטי

ליגת האלופות תשוב במלוא הודה מחר (שלישי), כאשר המשחק המרכזי יהיה כמובן במסגרת בית המוות, בבית ד', כאשר מנצ'סטר סיטי תנסה להעמיק את המשבר של ריאל מדריד. החדשות הגדולות עבור האלופה האנגלית מגיעות מכיוונו של סרחיו אגוארו, שהחמיץ את החודש האחרון בשל פציעה בברך, ועשוי ליטול חלק בהתמודדות.

"כן, יש סיכוי שזה יקרה", סיפר מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני. "הוא התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים, עוד לפני המשחק מול סטוק. לא רצינו לסכן אותו, אבל יכול להיות שהוא יהיה מוכן לריאל. הוא טס איתנו למדריד, אבל האם הוא יפתח במשחק? אני לא יודע".

על ההתמודות עצמה אמר המנג'ר האיטלקי: "אני חושב שזה יהיה משחק פנטסטי ורגע גדול עבור כל המועדון שלנו. הבית הזה הוא קשה מאוד. שוב אנחנו מתחילים נגד קבוצה חזקה במגרש כזה. לריאל יש שחקנים גדולים והיסטוריה פנטסטית, לכן אם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה בברנבאו, נצטרך לשחק טוב מאוד".

ובינתיים מנצ'סטר סיטי הצליחה להשאיר את הכוכב שלה דויד סילבה, והחתימה אותו על חוזה לחמש עונות נוספות. אחרי שריאל מדריד קיוותה להנחית את הקשר הספרדי אצלה, סיטי מיהרה לסגור עימו. סילבה אמר לאחר מכן: "אני מרוצה מאוד מכיוון ששיחקתי כאן שנתיים ואני שמח מאוד כאן במועדון, בעיר ועם כל האנשים. אני שמח להאריך את החוזה ולהיות כאן זה כמו להיות בבית מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully