וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא איבדו את המג'יק

16.9.2012 / 9:53

ווקאוף של הדודג'רס נתן להם 3:4 על הקרדינלס והקבוצה של מג'יק ג'ונסון חזק במאבק הווילד קארד. האייז משפרים עמדות

אומנם שלוש קבוצות מה-NL כבר הבטיחו כמעט סופית את מקומן בפלייאוף, בתור מנצחות הבתים, אבל הקרב המתחולל על צמד כרטיסי הווילד קארד של החטיבה סוער מתמיד. הדודג'רס, שפתחו את העונה נהדר ומעט דעכו בהמשך, חזק במירוץ והלילה (בין שבת לראשון), הם השיגו ניצחון שני ברציפות על אחת היריבות העיקריות שלהם, האלופה סנט לואיס, כשחואן ריברה מכניס את אליאן הררה לריצה המנצחת וסוגר אינינג תשיעי דרמטי, בו שמו הדודג'רס שתי ריצות וניצחו 3:4. כעת המאזן בין שתי הקבוצות שווה ויש להן עוד משחק אחד בסדרה.

מי שבורחת קדימה ותהיה גם היא בפלייאוף כמעט בודאות היא אטלנטה, שניצחה 4:5 את וושינגטון ועל הדרך גם צימקה את הפער מהנשיונאלס בבית המערב ל-6.5 משחקים. מתחת לשלוש המוליכות במירוץ נמצאת פיטסבורג, שסופסוף ניצחה אחרי שבעה הפסדים, 6:7 קשה מאוד מול הקאבס. אנדרו מקאצ'ן תרם הומראן.

הפייראטס בפיגור שני משחקים, חצי משחק פחות ממילווקי, שלא מוותרת אף היא וניצחה 6:9 את המטס, כולל חמש ריצות באינינג הרביעי. שתי הדולקות הבאות בתור דווקא הפסידו, פילדלפיה ליוסטון 5:0 ואריזונה לסן פרנסיסקו 3:2 והן בפיגור 3 ו-4.5 משחקים מהווילד קארד בהתאמה.

במשחקים נוספים, מיאמי גברה 4:6 על סינסינטי וסן דייגו ניצחה 3:4 את קולורדו.

ב-AL, היתרון במזרח חזר ליאנקיז, שפתחו פער של משחק אחד על בולטימור. הפסים ניצחו 3:5 את טמפה ביי (שרחוקה כבר ארבעה משחקים מהיאנקיז ושלושה מהווילד קארד), כשאיבן נובה חוזר חד מהפציעה עם שישה ושמונה ונהנו מהפסדה של בולטימור במפרץ לאוקלנד, 5:2.

האייז מצידם, משפרים עמדות והלילה הם ברחו מהאיינג'לס ל-5.5 משחקים, לאחר שהמלאכים נתנו שלוש ריצות בתשיעי לקנזס סיטי ונכנעו 3:2 לווקאוף הומראן של סלבדור פרז, למרות משחק מצוין של זאק גריינקי מול האקסית. במקביל, אוקלנד התקרבה מרחק שני משחקים בלבד מטקסס, לאחר שזו נכנע 8:6 לסיאטל. האייז די סגורים על כרטיס הווילד קארד ואולי עוד יזכו בבית.

המאבק האחרון הוא בבית המרכז, שם שתי הקבוצות הבכירות קיבלו הצגות מהמגישים שלהן. פרנסיסקו ליריאנו פגש עם הוויט סוקס את האקסית מינסוטה ולקח נו היטר לאינינג השביעי בדרך לניצחון 3:5 ולשמירת פער של משחק אחד מדטרויט. הטייגרס מצידם, נהנו ממשחק מצוין של אניבל סאנצ'ס, שפלירטט בעצמו עם נו היטר עד לשביעי וסידר ניצחון 3:5 על קליבלנד. במשחק נוסף, דאבל של פדרו סיריקו בתשיעי נתן לבוסטון 2:3 על טורונטו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully