וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: החלוץ סרג' לופו סיכם את תנאיו

16.9.2012 / 11:50

הקונגולזי בן ה-28, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחת וסגר לעונה. העסקה היא במסגרת שת"פ עם קבוצתו מאזמבה

זר חדש למכבי נתניה. החלוץ הקונגולזי סרג' לופו (28) נחת בישראל וסיכם את תנאיו במכבי נתניה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יושאל לעונה אחת ולמעשה יגיע לנתניה כמעט ללא עלות הכאשר הקבוצה תשא רק בעלויות השהות שלו בארץ. לופו מגיע כחלק משיתוף פעולה חדש שנרקם בין קבוצת הפאר מקונגו מאזמבה לבין נתניה. לופו יעבור כבר בימים הקרובים בדיקות ובנתניה יעבירו אותו עד יום חמישי בבקרה התקציבית כדי שהוא יוכל ליטול חלק במשחק בשבת מול הפועל באר שבע.

מהנהלת הקבוצה נמסר: "אנו מאמינים כי הקשר הטוב שנוצר בין הנהלת מכבי נתניה לבין הנהלת מאזמבה והקירבה שנוצרה עם הנהלת המועדון באמצעות השאלת השחקן, תשתכלל לכדי שיתוף פעולה אסטרטגי בעתיד הקרוב".

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) באוטובוס השחקנים של מכבי נתניה, לאחר ה-0:1 על האלופה, עירוני קרית שמונה. בקבוצה החמיאו לעמידה של השחקנים על המגרש וציינו כי המערך תפקד בדיוק כפי שתרגל טל בנין במשך כל השבוע. "ירדו עלינו כל כך הרבה מאז ההפסד לקופס בתחילת העונה", אמר שחקן בנתניה, "אמרו שאין לנו מה להראות אבל הוכחנו שבנו כאן קבוצה חזקה שתראה עוד הרבה העונה".

בקבוצה היו מרוצים במיוחד מהעובדה שההגנה מתחילה להתייצב, ועידו לוי הצעיר קיבל מחמאות רבות על משחקו, ועל העובדה שלמרות גילו וחוסר הניסיון שלו הוא מצליח להפוך לאחד מהברגים החשובים בקבוצה. עוד נקודה ממנה היו מרוצים במועדון היא העובדה שאת השער כבש דווקא אחמד סבע. בנתניה חיכו שסבע יכבוש שער וישתחרר לקראת המשך העונה, כאשר כעת הצפי היא שהוא יחזור לכושר הטוב שלו מהעונה שעברה. היום יזכו השחקנים של טל בנין לחופש ורק כאלו שירצו להגיע לטיפולים או לעיסוי יוכלו להגיע למתחם האימונים.

סבע כבש בשער נהדר, נתניה ניצחה את קרית שמונה 0:1

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully