וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז: "כל אחד מאיתנו יחליט אם ללחוץ יד לטרי"

מערכת וואלה! ספורט

15.9.2012 / 9:42

צ'לסי וק.פ.ר ייפגשו על רקע אירועי השנה שעברה בין אנטון פרדיננד לבלם. זאמורה, שנחשב לחברו של טרי, ילחץ את ידו

ספורט 2

צפו בניצחון 0:2 של צ'לסי על ניוקאסל

המפגש בין צ'לסי לקווינס פארק ריינג'רס הפך למסקרן בעיקר בזכות פרשת ג'ון טרי ואנטון פרדיננד מהשנה שעברה. שתי הקבוצות ייפגשו הערב (שבת, 17:00, ספורט 2), ובאנגליה עסוקים בעיקר באפשרות האם השניים ילחצו את היד.

ב'סאן' עדכנו הבוקר כי לפרדיננד אין כוונה להשלים את טרי וללחוץ את ידו. על פי הדיווח, פרדיננד דיבר עם חבריו לקבוצה, והסיכום ביניהם היה שכל שחקן יקבל את ההחלטה האם ללחוץ לבלם צ'לסי את היד. מי שבכל מקרה ילחץ את ידו של שחקן צ'לסי הוא בובי זאמורה, שנחשב לחברו, והתקרית בין פרדיננד לטרי התרחשה עוד לפני שהוא הגיע למועדון.

בכל מקרה, ראשי הליגה כבר הודיעו אתמול שטקס לחיצת הידיים המסורתי יתקיים היום כרגיל. מאמנה של ק.פ.ר מארק יוז הבהיר היום שכל שחקן בקבוצה שלו יוכל לנהוג כמיטב הבנתו: "לכל אחד יש את המחשבה שלו והוא יקבל החלטה אישית. היה לנו דיון עם השחקנים, אבל זה ביני לבינם. יש לי את נקודת המבט שלי לקראת המשחק, והאנשים בליגה יודעים מה התחושות שלי".

יוז גם קרא להנהלת הפרמיירליג לוותר על הטקס. "אולי החלק הזה של להראות כבוד פגום. בשנה שעברה ויתרו על זה ואני חושב שזה עזר לסיטואציה. כולם לחצו ידיים בסיום ולא הייתה שום בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully