וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תמיד אותו חלום

14.9.2012 / 10:01

בולטימור המשיכה להראות אופי מדהים עם עוד ווקאוף על הרייז, 2:3 אחרי 14 אינינגים. סנט לואיס ניצחה 1:2 את הדודג'רס

הלילה שבין חמישי לשישי הוא תמיד מקוצר בליגת ה-MLB, אבל קצר לא אומר בהכרח לא טוב והוכחה לכך קיבלנו הלילה, עם עוד ערב משחקים מטורף, שמקרב אותנו צעד קטן נוסף אל עבר רגעי ההכרעה של העונה. בולטימור הוכיחה אופי בפעם המיליון ומשהו, עם עוד ניצחון 2:3 בווקאוף על טמפה ביי, בדיוק כמו אתמול, רק שהפעם זה הגיע אחרי לא פחות מ-14 אינינגים, מסינגל של ילד הפלא מני מצ'אדו. האוריולס השלימו סוויפ בסדרה והבטיחו עונה ראשונה ללא מאזן שלילי מאז 1997.

ובזמן שטמפה ביי יכולה להתחיל לתכנן את הפגרה שלה, כשהיא כבר בפיגור ארבעה משחקים, הרי שהיאנקיז לא מאבדים גובה אף הם וניצחו 0:2 חלק בבוסטון. פיל יוז היה חד לאורך שבעה ושליש ואילו דרק ג'יטר השתווה לווילי מייז במקום העשירי בחובטי כל הזמנים.

האיינג'לס עדיין לא מוכנים לוותר ועם 0:6 על אוקלנד, הם במרחק שלושה וחצי משחקים מהווילד קארד. ג'ראדוויבר פינק עם שבעה ותשעה במשחק הזה והשיג ניצחון 17 העונה. במרכז, הסטטוס קוו נשמר לאחר שהמשחק בין שיקגו וויט סוקס לדטרויט נדחה בשל גשם והוא יושלם ביום שני. במשחקים נוספים, מינסוטה ניצחה בעשרה 3:4 את קנזס סיטי, קליבלנד הכניעה את טקסס 4:5, עם שלוש ריצות בתשיעי ואילו אדווין אנקרנסיון חבט להומראן 40 העונה ב-3:8 של טורונטו על סיאטל וקינג פליקס הרננדז, שעוד לא התאושש מהפרפקטו שלו.

ב-NL, חלומות הפלייאוף של פילדלפיה ספגו מכה, עם הפסד מיותר 6:4 ליוסטון. סנט לואיס פתחה את הסדרה הקריטית עד מאוד שלה בלוס אנג'לס מול הדודג'רס עם ניצחון 1:2 והפער בין השתיים במירוץ לווילד קארד עלה לשני משחקים. לאנס לין תרם את חלקו עם שישה ושבעה וניצחון 15 העונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully