וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אני נופל וקם, נופל וקם

14.9.2012 / 10:25

אחרי ההפסד בבכורה, ההגנה של גרין ביי באה לעבוד והשיגה 4 חטיפות ו-7 סאקים מול ג'יי קאטלר בניצחון הקל 10:23 על שיקגו

גרין ביי (1:1) - שיקגו (1:1) 10:23

אחרי שפתחה את העונה עם הפסד ביתי מתסכל לסן פרנסיסקו, אחת הקבוצות הטובות בליגה גרין ביי פאקרס, ידעה שהיא חייבת להגיב. בלמבו פילד גם ידעו שזה לא הולך להיות פשוט בכלל ושכדי להימנע מפתיחה של שני הפסדים, שתגרום להם להתחיל לרדוף אחרי הליגה, הם צריכים לעצור את ג'יי קאטלר ושיקגו ברס, שמצידם נראו לא רע בכלל מול אינדיאנפוליס במחזור הראשון.

הפאקרס הפנימו, ונתנו תצוגת תכלית בדרך לניצחון קליל 10:23, כשמעל כולם מתעלת ההגנה, בערב אומלל במיוחד מבחינת קאטלר והתקפת הדובים. הקוורטרבק נחטף לא פחות מארבע פעמים ואם זה לא מספיק, הוא גם אכל דשא לארוחת ערב, כשההגנה המוטרפת בירוק מפילה אותו פעם אחר פעם ומשיגה שבעה סאקים. עיקר התהילה הלכה לקליי מת'יוס, שסיים עם 3.5 סאקים ולטרמון וויליאמס, שחטף פעמיים. גם צ'רלס וודסון הנהדר גנב כדור אחד, ה-55 שלו בקריירה.

מנגד, להתקפת גרין ביי יש עדיין הרבה מקום לשיפור. ארון רוג'רס, שבשנה שעברה הנהיג את ההתקפה הקטלנית בליגה, לא מספיק חד בינתיים והוא הסתפק ב-219 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. למזלו כאמור, ההגנה הייתה שם כדי לסייע, כמו גם משחק הריצה, שבשבוע שעבר השיג 14 יארדים בלבד והפעם עלה ל-106, בראשותו של סדריק בנסון, שסיים עם 81 מתוכם. בשיקגו, קאטלר מסר גם לטאצ'דאון בודד בגארבג' טיים, אחרי שגרין ביי כבר הובילה 3:23 בשלהי הרבע האחרון. הוא סיים את המשחק עם 126 יארדים עלובים ביותר ב-11 מ-27 בלבד. מאט פורטה רץ ל-31 יארד ותפס ל-49, אבל נפצע ונטש ברבע השלישי.

אגב, הרגע הבאמת מעניין של המשחק היה טריק פליי נהדר של הפאקרס, שסידר להם את הטאצ'דאון הראשון במשחק, דקה ו-50 שניות לסיום המחצית. טים מאסת'י הכין את הכדור לבעיטה של מייסון קרוסבי, אך לפתע הקפיץ אותו לטום קראבטרי, שנותר חופשי ומאושר כל הדרך אל האנדזון ל-27 יארד. גרין ביי כאמור מתאוששת ובשבוע הבא היא תצא לסיאטל, שיקגו תחכה לסנט לואיס.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully