וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נקבע סגל נבחרת ישראל למוק' אליפות העולם

13.9.2012 / 19:53

המאמן בראד אוסמוס השלים את הסגל הסופי המונה 28 שחקנים, ביניהם שלושה ישראלים, כמו גם גייב קפלר ושון גרין

שישה ימים בלבד נותרו לנבחרת ישראל בבייסבול להתכונן למשחק הפתיחה שלה במוקדמות אליפות העולם והערב (חמישי), פירסם המאמן האמריקאי-יהודי של הנבחרת וכוכב העבר ב-MLB בראד אוסמוס, את סגל השחקנים הסופי לקראת הטורניר המרובע.

הסגל מורכב מ-28 שחקנים וביניהם שלושה ישראלים, דן רותם, שלמה ליפץ ואלון ליישמן, אשר נמנים עם סגל הנבחרת בשנים האחרונות ונבחרו על ידי המאמן לאחר שלושה ימי אימונים ומשחקי אימון, שנערכו בארצות הברית. מלבד שלושת הישראלים, מרבית הסגל מורכב משחקנים יהודים-אמריקאים, המשחקים בליגות הפיתוח השונות של ה-MLB. כזכור, חוקי התחרות קובעים כי כל מי שזכאי לאזרחות במדינה מסוימת, רשאי לייצג אותה גם אם אינו מחזיק באזרחות כזו.

אחד הכוכבים הבולטים בסגל הוא ג'וק פיטרסון בן ה-20, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בחוות הפיתוח של לוס אנג'לס דודג'רס. פיטרסון היה ראשון השחקנים האמריקאים שהגיע למחנה האימון ואמש הוא הציג יכולת גבוהה, כשחבט להומראן אחד אחרי השני. הסגל מורכב רק משחקני ליגות הפיתוח וכרגע ללא שחקני MLB, שכן העונה בליגה הבכירה עדיין בעיצומה. מי שכן נמנים על הסגל הם עוד שניים מכוכבי העבר היהודים של הליגה, גייב קפלר ושון גרין, שיתפקדו על תקן מאמנים/שחקנים.

אוסמוס אמר: "העמדנו קבוצה תחרותית מאוד, המורכבת מאיזון בין כשרונות עולים מעולם הבייסבול ובין שחקנים מנוסים יותר. יש כאן לא מעט שחקנים עם יכולת לשחק ב-MLB בקרוב מאוד". לגבי הטורניר הצפוי הוא הוסיף: "אני יודע שיהיו לנו הרבה אוהדים ביציעים בפלורידה, כמו גם בישראל, שם יצפו מהבית (שידורים ישירים בספורט 1, ע.ו.). נקווה רק שמזג האוויר ייתן לנו לשחק, כדי שנוכל ליהנות גם מהמשחק עצמו סופסוף ולא רק לדבר לקראתו".

הטורניר ייצא לדרך ביופיטר, פלורידה, ביום רביעי הקרוב וישראל תפגוש את דרום אפריקה למשחק הבכורה. לאחר מכן תתמודד הנבחרת מול צרפת וספרד.

הסגל המלא:

מגישים:

ברט לורין, אריק ברגר, אלון ליישמן, מקס פרלמן, שלמה ליפץ, ג'סטין שומר, דייויד קולבין, ג'וש זייד, ג'ף אורלאוב, ג'ף קפלן, ריצ'רד בלייר, דייויד קופ, ג'רמי גולד, דן רותם.

תופסים:

ג'ק מרדר, ניק ריקלס, צ'רלי קאטלר

אינפילדרים:

ג'וש סאטין, קודי דקר, ג'ייק למרמן, בן אורלוף, נייט פריימן, קייסי הארטר

אאוטפילדרים:

שון גרין, גייב קפלר, רובי ווידלנסקי, בן גואז, ג'וק פיטרסון

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully