וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: רביב לימונד חתם לשנתיים

13.9.2012 / 13:53

עכשיו זה רשמי: הגארד של נבחרת ישראל (27) חוזר לקדנציה שנייה במלחה ויהיה הרכש השישי של שרון דרוקר לקיץ זה

הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) רשמית על החתמתו של רכז נבחרת ישראל, רביב לימונד, על חוזה לשנתיים. בכך חוזר הגארד, שהעביר קמפיין טוב עם נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, לקדנציה שנייה במלחה אחרי ששיחק במועדון בעונת 2003/4. לימונד הוא הרכש השישי של שרון דרוקר הקיץ אחרי ג'וש דאנקן, קרייג סמית', מאיר טפירו, קורטני פלס וג'ייקוב פולן.

למעשה, לדרוקר יהיה בעונה הבאה קו אחורי חדש לחלוטין לאחר עזיבתם של ראמל בראדלי, יובל נעימי, די ג'יי סטרוברי וגוני יזרעאלי וצירופם של טפירו, פלס, פולן וכאמור לימונד.

לימונד (27, 1.91 מטר) שיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון, והעמיד ממוצעים של 12.8 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק. לפני כן שיחק במנורקה בליגה הספרדית וסיים עם ממוצעים 10.2 נקודות, 2.7 אססיטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. עונת השיא שלו היתה ב-2006/7 במדי עירוני נהריה, אז קלע 15.0 נקודות, לקח 3.1 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים בממוצע למשחק שהעניקו לו את תואר הישראלי המצטיין בליגה.

ירושלים תפתח את העונה ברבע גמר גביע ווינר במפגש מסקרן מול הפועל חולון. הטורניר יתקיים בחיפה ובקרית אתא בתאריכים 2-6 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully