וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: השחקנים זועמים שהמשכורות לא נכנסו

13.9.2012 / 10:55

השחקנים טוענים כי הובטח להם שהכסף יגיע עד ה-10. פסימיות לגבי העברת רואש בבקרה. ילדי המועדון חילקו מזון לנזקקים

שחקני הפועל חיפה זועמים על העובדה שהם עדיין לא קיבלו את משכורות חודש אוגוסט. השחקנים זועמים בייחוד מכיוון שמדובר במשכורת שלפני החגים הקרובים והם ציפו לכך שהמועדון ידאג שהמשכורות יגיעו כבר בעשירי לחודש. יש לציין כי המשכורות בדרך כלל נכנסות בחיפה בין העשירי ל-15 בחודש, כך שיש זמן עד יום שבת, אבל לטענת השחקנים הובהר להם שהפעם המשכורות יגיעו אליהם כבר בעשירי.

"יש פה הרבה שחקנים עם משפחות. היה ראוי שהם יגיעו כבר בעשירי", אמר שחקן בקבוצה, "מה גם שמדובר במשכורת ראשונה העונה והעיכוב מכעיס כאן הרבה שחקנים. אנחנו מקווים שהכסף יגיע עד יום שבת".

בקבוצה לא מתרגשים מהסיפור, שכן מבחינתם אין שום איחור במשכורות ולטענת אנשי המועדון לא הובטח לשחקנים שהמשכורות ייכנסו לפני ה-15 בחודש. דובר הקבוצה נועם רגב מסר בתגובה: "המשכורות נכנסות עד ה-15 וכידוע לכולם היום רק ה-13 בחודש".

בקבוצה מהכרמל מחכים שהבעלים יואב כץ ישלח את החוזה הסופי של הבלם אושרי רואש למשרדי המועדון, על מנת שהשחקן יסגור סופית את תנאיו ויחתום לעונה הקרובה.

במועדון פסימיים לגבי האפשרות לפיה השחקן יעבור עוד היום (חמישי) בבקרת התקציבים ויוכל לקחת חלק במשחק בשבת מול מכבי תל אביב, אך למרות הפסימיות, יעשו בחיפה הכל כדי לנסות ובכל זאת להעביר את רואש בבקרה עוד היום.

בינתיים ערכה הקבוצה היום אימון לקראת המשחק מול הצהובים ובמועדון מאמינים שאפשר יהיה להוציא נקודות מהמשחק. השוער קאלה דרשלר דיבר על המשחק: "לא יהיה לנו קל. יש להם מאמן חדש, עם פילוסופיה חדשה והם נראים טוב מאוד, אבל נקווה לתת מלחמה טובה. אנחנו לא משחקים טוב והביקורות מגיעות לנו, אבל אנחנו בכושר גופני מצוין ובכל משחק שהיה עד היום, היו לנו הרבה מצבים והכדור לא רצה להיכנס. אני מבין את השיטה של קלינגר וכל השחקנים מבינים אותה במאה אחוז".

17 מילדי קבוצת ילדים ג' של המועדון הגיעו היום לסניף שופרסל במדי הקבוצה והתרימו עגלות עם מוצרי חג לנזקקים. הילדים זכו למחיאות כפיים על פעילותם וחברו לאנשי עמותת "לתת".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully