וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הולכים על גחלים

13.9.2012 / 10:10

ווקאוף סינגל של נייט מקלאות' סידר לבולטימור 2:3 על הרייז והיא שומרת על שוויון עם היאנקיז. הפיליז מתקרבים לפלייאוף

עוד ליל משחקים, עוד סיבוב בדרמה האדירה שמתפתחת על ראשות ה-AL מזרח. בולטימור ממשיכה להבהיר שהיא ממש לא מתכוונת לוותר ליאנקיז במאבק על הבכורה והלילה (בין רביעי לחמישי), היא השיגה ניצחון 2:3 דרמטי במיוחד על טמפה ביי, בזכות ווקאוף סינגל של נייט מקלאות'. היאנקיז עשו את העבודה בעצמם, כשצמד הומראנים של קרטיס גרנדרסון נתן להם 4:5 בבוסטון. שתי הקבוצות ממשיכות להיות צמודות בראשות הבית, בעוד שטמפה ביי נופלת לשלושה משחקי פיגור.

גם בבית המרכז האקשן עולה מדרגה ודטרויט קרובה לנצל עד תום את הסדרה שלה מול הוויט סוקס. הטייגרס שוב ניצחו בשיקגו, בפעם השנייה ברציפות, הפעם 6:8 עם הומראן של פרינס פילדר והפער הצטמק למשחק אחד בלבד. צמד של קווין יוקיליס לא הספיק לגרביים הלבנות והלילה ייערך המשחק האחרון בסדרה.

במערב, אוקלנד ממשיכה לטחון עד דק את האיינג'לס, עם 1:4 שקבע ניצחון חוץ 12 ברציפות לקבוצה מהמפרץ. הומראן של אלברט פוחולס לא סייע למלאכים, שרחוקים חמישה וחצי משחקים מהאייז ושלושה וחצי מהווילד קארד. טקסס מצידה, שמרה על פער של שלושה משחקים בראשות הבית, עם 2:5 על קליבלנד, כולל הומראן 41 לג'וש המילטון. במשחקים נוספים, סיאטל ניצחה 2:3 בטורונטו וקנזס סיטי 5:10 במינסוטה.

ב-NL, מי שעוד עשויה להדהים את כולם היא פילדלפיה. הקבוצה מעיר האחווה כבר עם שבעה ניצחונות רצופים אחרי 1:3 על מיאמי ובמקביל לקריסה של שאר היריבות, הפיליז רחוקים פתאום רק שלושה משחקים מהווילד קארד.

כאמור, ארבע הקבוצות שמובילות במירוץ בעיקר מפשלות וכולן שוב הפסידו. סנט לואיס נכנעה 3:2 בסן דייגו, מילווקי גברה 2:8 על אטלנטה וגם הברוורס רק שלושה משחקים מהווילד קארד ואילו הדודג'רס נפלו עם 3:2 מול אריזונה. פיטסבורג ממשיכה להתפורר עם הפסד 2:1 לסינסינטי.

בוושינגטון, ג'ון לנאן עלה במקום סטיבן שטרסבורג ורשם משחק טוב בדרך ל-0:2 על המטס. הקאבס ניצחו 1:5 את יוסטון וסן פרנסיסקו עם טים לינסקאם בהופעה טובה, גברה 3:8 על קולורדו. וושינגטון, סינסינטי וסן פרנסיסקו כבר עם שתי רגליים וחצי בפלייאוף מראשות הבית שלהן.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully