וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הליגה פירסמה את לוח המשחקים לעונה הבאה

12.9.2012 / 22:24

בעקבות העברת יוסטון ל-AL, תיערך סדרת אינטרליג כמעט בכל יום. בפתיחה: הרדס מול האיינג'לס, היאנקיז פוגשים את בוסטון

המהפכה בעולם הבייסבול יצאה הערב (רביעי) לדרך, כאשר הליגה פירסמה את לוח המשחקים שלה לעונה הבאה, על אף שהעונה הנוכחית עדיין בעיצומה. המהפכה המדוברת היא כמובן המעבר של יוסטון אסטרוס לבית ה-AL מערב, אחרי 51 שנים בהן שיחקה ב-NL. בשנים האחרונות, מאז החלוקה המחודשת ב-1994, האסטרוס שיחקו בבית המרכז של ה-NL, לצד חמש קבוצות נוספות, בעוד שארבע בלבד שיחקו ב-AL מערב.

כעת, עם המעבר, נוצרו בליגה שישה בתים מאוזנים בני חמש קבוצות והשינוי הגדול המשתמע מכך מתבטא בלוח המשחקים, שכן המספר האי זוגי של קבוצות בכל חטיבה מחייב סדרת אינטרליג אחת לפחות כמעט בכל יום משחקים ברחבי הליגה, זאת בניגוד למה שהיה קיים מאז פתיחת משחקי האינטרליג ב-1997, כאשר הסדרות בין החטיבות שוחקו בתקופה מרוכזת, בערך באמצע העונה.

סדרת האינטרליג הראשונה שתוציא את השינוי לדרך תהיה הסדרה המסקרנת בין סינסינטי לאיינג'לס. הסדרה הזו תיפתח ביום שני, האחד באפריל, יחד עם מרבית משחקי העונה, זאת לאחר שהליגה החליטה לוותר על הסדרה המקוצרת שקדמה לעונה בשנתיים האחרונות. העונה תצא לדרך באופן רשמי יום קודם לכן, ב-31 למרץ, עם משחק שטרם נקבע וישודר במשבצת המרכזית של ESPN.

יוסטון תערוך את הבכורה בבית החדש עם סדרה ביתית מול היריבה למדינה טקסס, בעוד שבניו יורק תיפתח העונה בקול תרועה עם היאנקיז מול הרד סוקס והמטס מול סן דייגו. עוד משחקים בולטים ביום הפתיחה: הדודג'רס מול סן פרנסיסקו, פילדלפיה באטלנטה ומיאמי מגיעה לוושינגטון. בימי הסיום אגב (27-29 לספטמבר), הסדרות הבולטות על הנייר לפחות יפגישו את בולטימור ובוסטון, טקסס והאיינג'לס, סינסינטי ופיטסבורג ואריזונה מול וושינגטון. היאנקיז יסיימו את העונה ביוסטון.

כמובן שבהתאם לשינויי החלוקה, גם שיטת המשחקים תשתנה. כל קבוצה תפגוש השנה 19 פעמים את היריבות לבית (סך הכל 76 משחקים), שש או שבע פעמים את היריבות משני הבתים האחרים בחטיבה (66 משחקים) ו-20 משחקי אינטרליג, שיתפרסו על פני שמונה סדרות. בנוסף ליריבות הרגילות שמשוחקות באינטרליג, ייפגשו העונה בית ה-AL מזרח עם ה-NL מערב, בית ה-AL מרכז עם ה-NL מזרח ובית ה-AL מערב עם בית ה-NL מרכז.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully