וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה מה שנשאר

12.9.2012 / 10:22

בוסטון השיגה 3:4 דרמטי על היאנקיז ואיפשרה לבולטימור להשתוות לפסים בראשות ה-AL מזרח, אחרי 2:9 על הרייז

בוסטון אומנם חווה את אחת העונות הרעות ביותר שהיו לה, אבל בעיר השעועית יודעים היטב שיש משחקים וסדרות עליהן אסור לוותר, גם אם הראש כבר עמוק בפגרה. הלילה (בין שלישי לרביעי), הגיעו היאנקיז לפנווי פארק ומי שהמתין להם שם היה ג'קובי אלסבורי. אחרי שדסטין פדרויה השווה בהומראן באינינג השישי, אלסבורי דאג לחבטת ניצחון עם ווקאוף סינגל בתחתית האינינג התשיעי, שנתן למארחים 3:4 דרמטי. האאוטפילדר של בוסטון סיים את המשחק עם ארבע חבטות והכל ביום הולדתו ה-29. מי שאמרה תודה רבה לבוסטון הייתה בולטימור, שנעזרה בצמד הומראנים של ג'יי ג'יי הארדי וניצחה 2:9 את טמפה ביי, כדי לחזור לשוויון בראשות ה-AL מזרח מול היאנקיז. הרייז עצמם נותרו שני משחקים מאחור. לצערם של האוריולס, המגיש הפותח שלהם במשחק ג'ייסון האמל, נטש בשל פציעה בברך ימין. הוא חזר מפציעה דומה לפני שני משחקים בלבד.

גם בבית המרכז רותח, כאשר דטרויט נעזרה במשחק טוב של דאג פיסטר ובהומראן מספר 36 למיגל קבררה כדי לנצח 3:5 בשיקגו את הוויט סוקס ולצמק את הפער לשני משחקים, כאשר נותרו עוד שניים לסדרה. במערב, טקסס ניצחה 4:6 את קליבלנד עם הומראן של אדריאן בלטרה והיא מוליכה בשלושה משחקים על אוקלנד, שממשיכה בעצמה להתרחק מהאיינג'לס ולהתקרב לווילד קארד, עם ניצחון 5:6 על המלאכים. במשחקים נוספים, קנזס סיטי ניצחה 1:9 את מינסוטה וסיאטל גברה 3:4 על טורונטו.

בחטיבה השנייה, הדברים קצת יותר בהירים בצמרות הבתים, אבל הקרב על כרטיסי הווילד קארד ממשיך לרתוח, כאשר כל ארבע המתמודדות העיקריות הפסידו הלילה. אטלנטה נפלה במילווקי, עם הפסד 5:0, בעוד שהאלופה מסנט לואיס נכנעה 6:4 לסן דייגו, ששמה חמש ריצות באינינג הרביעי. הדודג'רס לא ניצלו את ההפסדים הללו והוכנעו 1:0 באריזונה, כשאיאן קנדי מספק שבעה ושליש נקיים וקלייטון קרשאו מפסיד למרות שבעה חזקים. אחרונה היא פיטסבורג המפורקת, שלא הסתדרה עם שבעה אינינגים טובים וצמד חבטות של מייק ליק והפסידה לסינסינטי 5:3.

הרדס מצידם, כבר די סגורים על המקום הראשון בבית המרכז, כמו גם וושינגטון במזרח (3:5 על המטס ואר איי דיקי, עם ארבע חבטות של ברייס הארפר) וסן פרנסיסקו במערב (8:9 בקולורדו, כולל הומראן מטורף בן שלוש ריצות של המגיש מדיסון בומגארנר). במשחקים נוספים, פילדלפיה שבה למאזן חצוי עם ניצחון שישי רצוף, 7:9 על מיאמי ויוסטון גברה 0:1 על הקאבס, כשג'ימי פרדאס נכנס לריצה המנצחת, אבל גם מספק לא פחות משלוש טעויות.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully