וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החוזה עם רואש טרם נחתם, כץ כבר מקצץ

11.9.2012 / 9:40

יואב כץ רוצה לקצץ לאושרי רואש בחוזה על החרמת האימונים, חרף המתיחות הוא צפוי לחתום. קלינגר מסופק מלאלה ואבידור

ממשיכה המתיחות בין אושרי רואש להפועל חיפה. הבעלים יואב כץ הכניס סעיף בחוזה המחודש של רואש, לפיו הוא מקצץ לו במשכורת של החודש האחרון בשל החרמת האימונים עליהם החליט הבלם.

כזכור, רואש החליט להחרים את אימוני הפועל חיפה ולא הגיע כשבועיים להתאמן עם הקבוצה בשל הסחבת בחוזהו והטענות שלו כי בחיפה שינו את ההסכם איתו לאחר שכבר סגרו איתו את הפרטים.

כעת, בעת המשא ומתן עם הבלם על חוזה חדש, במהלך הניסיונות לסיים את הסאגה, מגיעה עוד נקודת רתיחה בין הצדדים. הפעם בשל הכוונה החדשה של הבעלים לקצץ במשכורת של רואש מהחודש בו החרים את האימונים.

ביום שישי, לאחר שיחות של אנשי הנהלה עם הבעלים, הוכן חוזה חדש אותו ראה רואש אתמול, ובתוכו כבר הוכנס הסעיף שיוצר מחלוקת נוספת בין הצדדים. הבלם ששמע על הכוונה של כץ זעם על הרצון של הבעלים וסירב לחתום על החוזה החדש בין היתר בשל הסעיף המקומם לטענתו.

עם זאת בסביבתו של כץ אמרו כי לא ברור מדוע רואש כועס, וכי האמת היא שהשחקן לא לקח חלק באימונים ולא עשה משהו שמזכה אותו למשכורת מלאה.

גורמים אחרים בחיפה אמרו מנגד שאין הם מבינים מדוע כץ מתעקש למשוך אותו זמן כל כך רב, וכל פעם מחדש לשנות ולהכניס סעיפים חדשים שברור מראש שיביאו למחלוקת עם השחקן.

למרות הוויכוח החדש, בחיפה מקווים שרואש יחתום בסופו של דבר על החוזה ושהצדדים יתפשרו שכן נכון לעכשיו לבלם אין הצעות מקבוצות אחרות.

בסביבתו של השחקן מבהירים שהוא רעב לחזור לשחק, ושאם לא תגיע הצעה מפתיעה, הוא יחתום בחיפה מחוסר ברירה בתוך 48 שעות, מתוך כוונה לשחק כבר בשבת מול מכבי תלך אביב.

בעניין אחר, קשרה של הקבוצה, גיא צרפתי, שלח מכתב ובו הוא דורש ממפרקי הפועל פתח תקוה כסף שלטענתו חייבים לו מהעונה שעברה. צרפתי טוען שהסכים לדחות משכורות מהעונה שעברה ולקבלם העונה כדי לעזור לקבוצה לעבור בשנה שעברה בבקרת התקציבים, וכעת הוא דורש את הכסף. אגב, צרפתי אף טוען שעוד מספר שחקנים בפתח תקוה עשו הסדר דומה עם המפרקים. יצויין שהקשר פנה למפרקים ולדבריו אין למכתב קשר להנהלה ולאנשי המועדון.

יכולת מעודדת בגביע הטוטו

בהפועל חיפה יצאו מעודדים אתמול (שני) בעיקר מהמחצית השנייה מה-1:1 מול הפועל עכו בגביע הטוטו. למרות שהמשחק היה לפרוטוקול בלבד, שכן עוד לפניו הבטיחה חיפה את עלייתה לרבע הגמר, המאמן ניר קלינגר הבהיר לשחקניו את חשיבות המפגש, בעיקר כדי לצבור ביטחון לקראת המשך הליגה ולשפר ליקויים שהתגלו בשני מחזורי הפתיחה.

קלינגר היה מאוד לא שבע רצון מהמחצית הראשונה ואף נראה כעוס בירידה לחדר ההלבשה. המאמן לא אהב את יכולת השחקנים ואת העובדה שלא השקיעו על המגרש, אלא שבמחצית השנייה הסיפור היה שונה, והחניכים של קלינגר יישמו את מה שהוא ביקש מהם והפגינו יכולת חיובית.

בחיפה היו מרוצים ממהראן לאלה ויובל אבידור, שנראו משוחררים יותר מהמשחקים הקודמים, אך עדיין מצפים מהם להיות מרוכזים יותר ולכבוש שערים. מי שזכה למחמאות היה הישאם כיוואן, שהפגין יכולת טובה, ואם ירשים באימונים עד סוף השבוע עשוי לקבל מקום בהרכב.

פביאן סטולר, שהוסט לעמדת הקשר האחורי, לא הרשים, וקלינגר צפוי להמשיך איתו כבלם במשחק מול מכבי תל אביב, וזאת לאחר שגם דנילו ניקוליץ' לא הרשים וניכר שהוא עדיין לא בכושר המלא שלו.

אילן רנקביץ' שעבר בבקרת התקציבים לא שותף וזאת בשל מתיחה במשפעה.

היום תערוך הקבוצה אימון בוקר בו קלינגר צפוי להמשיך להראות לשחקנים קטעי וידאו ולהכין אותם לקראת המפגש מול מכבי תל אביב ביום שבת. "היה משחק אימון טוב. הבטחנו את העליה כבר לפני, אבל למרות זאת ראיתי שיפור בהתקפה", אמר קלינגר בסיום המשחק, "אם נשחק כמו במחצית השניה, נהיה יריב מצוין".

בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מיכולתו של המגן גיא ליפקה, ולא נראה שהוא יפתח מול מכבי תל אביב. קלינגר בוחן את האופציות למחליפים, כשבין היתר עאהד עזאם, מועין חלאיילה ואפילו סטפן דנקוביץ' נלקחים בחשבון לעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully