וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "אצטדיון ר"ג היתה האופציה היחידה שנשארה"

11.9.2012 / 8:11

מאמן נתניה הסביר בדף הגוגל פלוס את ההחלטה לשחק באצטדיון הגדול. על פטרשאק: "שוחרר בשל האווירה השלילית"

מאמן מכבי נתניה טל בנין התארח אמש (שני) בדף הגוגל + הרשמי הרשמי של המועדון וענה לשאלות האוהדים בוידאו צ'אט מיוחד. השאלות נסובו בעיקר סביב ההחתמות בקיץ של שחקני הרכש ובראשם דריוש פטרשאק שששוחרר ובעניין ההחלטה לארח את משחקי הבית באצטדיון רמת גן.

"רוב ההחתמות שלנו נעשו בצורה די לחוצה בגלל שהיינו צריכים לשחק במפעל אירופאי והתחלנו הרבה יותר מוקדם מקבוצות אחרות", אמר בנין. "הגיעו למחנה האימונים 2-3 בלמים להיבחן ובחנו הרבה שחקנים. במחנה אימונים הוא (פטרשאק) הראה הרבה מאוד איכויות. בסופו של דבר האווירה השלילית שנוצרה סביבו הכריעה והחלטנו להיפרד ממנו".

על ההחלטה לשחק ברמת גן אמר המאמן: "מההיכרות שלי עם הקהל של נתניה והחשיבות שלו לקבוצה עצמה, זה משהו שאי אפשר להחליף אותו והוא שווה נקודות. בנדודים שלנו ברחבי הארץ ניסינו למצוא את הדבר הכי מקביל לאצטדיון בנתניה אבל לא הצלחנו לאשר את הרצליה, אחר כך ניסינו במושבה אבל השחקנים לא היו מחוברים למגרש והאופצייה היחידה שנשארה זה רמת גן".

בתוך כך, הודיעה היום מכבי נתניה כי הגיעה לסיכום עם אלכס מרטינוביץ' על שחרורו מהקבוצה. השוער בן ה-27 הגיע למועדון בקיץ שעבר מהכח רמת גן וחתם לשלוש שנים, אך התקשה להשתלב בקבוצה.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully