וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ביי ביי, דטרויט?

11.9.2012 / 7:47

שיקגו וייט סוקס ניצחה את דטרויט 1:6 והגדילה את הפער ביניהן לשלושה משחקים. ניצחון מספר 19 לג'יו גונזאלס מוושינגטון

הסדרה בין שיקגו וייט סוקס לדטרויט הוגדרה מראש כסדרת מפתח בקרב על הפלייאוף, כשהגרביים הגיעו אליה ביתרון שני משחקים. כבר לאחר המפגש הראשון ברור שהטייגרס לא יוכלו להדביק את הפער לפחות עד סיום הסדרה, כששיקגו ניצחה 1:6 והגדילה את ההפרש לשלושה משחקים. חוזה קינטאנה נצץ עם שבעה אינינגים ושני שליש ושבעה סטרייקאאוטים, איי ג'יי פיירזינסקי ואלכס ריוס רשמו הומרים. מינסוטה עברה את קליבלנד 2:7 במשחק חסר משמעות.

במערב, אוקלנד דאגה שלוס אנג'לס איינג'לס תפסיק לפחות זמנית לחלום על עקיפה, כשניצחה אותה 1:3 והתרחקה ממנה ל-3.5 משחקים, כשהיא מצמקת את הפער מטקסס לשלושה משחקים. שבעה אינינגים ושני סטרייקאאוטים לג'רוד פארקר בניצחון הזה.

ג'יו גונזאלס מוושינגטון ממשיך להתכונן לקרב על הסיי יאנג. גונזאלס רשם את ניצחונו ה-19 העונה, הוריד עם שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים את ה-ERA שלו ל-2.93 וניצח את ניו יורק מטס 1:5. ההפסד של אטלנטה 4:1 למילווקי סוגר מעשית את סיכויי הברייבס למהפך, כשיתרון הנשיונאלס עומד על 6.5 משחקים. פילדלפיה גברה על מיאמי 1:3.

בבית המרכז פיטסבורג שוב הפסידה, הפעם 4:3 לסינסינטי, הפסדם ה-14 ב-18 משחקים של הפייראטס. ריאן לודוויק הכניס את הריצה המנצחת לרדס באינינג ה-14. אלא שגם סנט לואיס לא ממש יודעת לנצל את הפסדי היריבות, וההפסד 11:3 בסן דייגו הותיר את הפער מפיטסבורג על 2.5 משחקים. שיקגו קאבס עברה את יוסטון 1:4.

ובמערב, סן דייגו הפסידה לקולורדו 6:5, אך עדיין מובילה בפער של חמישה משחקים על לוס אנג'לס דודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully