וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הפעם הם רציניים

11.9.2012 / 8:32

בולטימור שיגרה הצהרת כוונות עם 13:44 הרסני על סינסינטי, שני טאצ'דאונים לג'ו פלאקו. סן דייגו ניצחה את אוקלנד

בולטימור (0:1) - סינסינטי (1:0) 13:44

מייקל פלפס הגיע לצפות בקבוצתו האהודה, והפעם הרייבנס לא אכזבו. ג'ו פלאקו, ריי רייס וכמובן אד ריד והגנת הברזל נראו חדים ובעיקר מוכנים. האם זו השנה של הרייבנס? לא קובעים דברים כאלה אחרי משחק אחד, אבל לפחות הם ניצחו בצורה כל כך מוחצת, שמותר לחלום שאולי הפעם הם יעמדו בציפיות.

לאחר שהבנגאלס עוד הצליחו להישאר במשחק במחצית הראשונה ולצמק ל-17:10 לקראת הירידה להפסקה, הרייבנס התפוצצו. מחצית שנייה שהחלה בשער שדה של מייק נוג'נט מסינסינטי הסתיימה עם 27 נקודות ללא מענה מצד המארחים, בהן חטיפה של ריד לטאצ'דאון. פלאקו סיים עם 299 יארד ב-21 מ-29 לשני טאצ'דאונים, רייס סגר 68 יארד וצמד, דניס פיטה ואנקואן בולדין התופסים מצאו את עצמם אף הם באנדזון. בסינסינטי סיים אנדי דלטון עם 221 יארד ואיבוד ללא טאצ'דאון, בנג'ארוויס גרין אליס הגיח ל-91 יארד וטאצ'דאון.

אוקלנד (1:0) - סן דייגו (0:1) 22:14

הצ'ארג'רס הצליחו במקום שבו הם בדרך כלל נכשלים - ניצחון חוץ על יריבה נחותה במחזור הראשון. פיליפ ריוורס רשם 231 יארד ב-14 מ-33 עם טאצ'דאון למלקולם פלויד, והגנת סן דייגו התרכזה בעצירת קרסון פאלמר, שאמנם זרק ל-297 יארד, אבל הטאצ'דאון היחיד שלו נרשם בדקת הסיום. 66 יארד לפלויד, 86 יארד בתפיסה לדארן מקפאדן, שהסתפק ב-32 יארד על הקרקע באוקלנד.

עוד חדשות מהליגה: ג'ונתן וילמה מניו אורלינס, שרק קיבל אישור לשחק לאחר שערעורו בפרשת הבאונטי התקבל, ספג עונש משמיים הפעם וייעדר לפחות חמישה שבועות בשל פציעת ברך. בפאלו תיאלץ להסתדר לפחות שלושה שבועות בלי הרץ האחורי פרד ג'קסון, סי ג'יי ספילר יפתח במקומו. דארל ריוויס מניו יורק ג'טס סובל מזעזוע מוח קל, צפוי לשחק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully