וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דמאו לא עבר בבקרה, יחמיץ את קרית שמונה

10.9.2012 / 13:30

הירוקים טוענים כי המסמכים הועברו, אך הקשר בכל מקרה לא נרשם בזמן וייעדר ממשחק גביע הטוטו. צעירי וקינן יסגרו היום

ג'ואל דמאו, קשר הרכש החדש של מכבי חיפה, לא עבר בבקרת התקציבים ולא יוכל לשחק הערב (שני, 19:00)) במסגרת גביע הטוטו נגד קרית שמונה. ראובן עטר קיווה להעניק הופעת בכורה לשחקן שהגיע מבני סכנין, על מנת לתרגל אותו לקראת הפועל באר שבע בשבת, אבל במועדון טרם העבירו את חוזהו. במכבי חיפה הגיבו ואמרו כי כל המסמכים הועברו לבקרה, אך השחקן טרם נרשם בהתאחדות לכדורגל ולכן לא ישחק. בבקרה הבהירו כי למרות שמותר לשתף זרים נבחנים וחדשים גם מבלי להעבירם, במקרה של דמאו זה לא אפשרי מכיוון ששיחק כבר בארץ והשתתף במפעל במדי בני סכנין.

עסקת העברתם של הקשר לירוי צעירי והבלם דקל קינן למכבי חיפה אמורה להיסגר היום, זאת לאחר שיחה שהתקיימה בין ראשי מכבי חיפה למכלן הבלגית ופגישה שאמורה להיערך מאוחר יותר עם סוכניו של הבלם. ללא קשר לשניים, חיפה שוקלת לצרף שחקן נוסף ובכך ייסגר הסגל של הירוקים. כזכור, ראובן עטר התבקש לרדת מהניסיון לצרף את קובי דג'אני, כשחיפה בדקה במקביל אפשרות לצרף את אביחי ידין או קובי מויאל.

כזכור, צעירי כבר סגר את תנאיו שלשום ובחיפה חיכו לשחרורו הרשמי שלו כדי להשלים את העסקה. שתי העסקאות היו אמורות להיסגר אתמול, אך בשל העובדה ביום ראשון לא נערכות עסקאות באירופה. אגב, לפי העסקה המתגבשת חיפה תקבל אופציה לרכוש את כרטיסו של השחקן בתום העונה. לגבי קינן, בחיפה ביקשו מהשחקן לוותר על חלק משכרו ולחתום על חוזה ארוך טווח. היום אמורה להתקיים פגישה בין סוכנו גלעד קצב לראשי הירוקים ובכך תסתיים הסאגה הארוכה.

מכבי חיפה הערב בגביע הטוטו מול קרית שמונה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully