וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קופסת הלהיטים של הבי ג'יי

10.9.2012 / 1:42

בי ג'יי אפטון ירה לשלושה הומרים ב-0:6 של טמפה ביי על טקסס. היאנקיז שוב בודדים בפסגה אחרי 3:13 בבולטימור

בכל יום קורה משהו חדש ומעניין ב-AL מזרח, והלילה הזה היה הלילה של בי ג'יי אפטון. האאוטפילדר מטמפה ביי ירה לשלושה הומרים ונעזר בהופעה ענקית של ג'יימס שילדס (תשעה אינינגים, שמונה סטרייקאאוטים, רק שתי חבטות) כדי להכניע את טקסס 0:6. הרייז הותירו את הפער מראש הבית על שני משחקים, אבל צימקו למשחק אחד מבולטימור. זאת, לאחר שניו יורק יאנקיז ניערה מעליה את האוריולס עם ניצחון גדול 3:13 בקמדן יארדס. הומר וחמש הכנסות רצים לקרטיס גרנדרסון במשחק הזה. טורונטו טאטאה היטב את בוסטון החלשה עם ניצחון 3:4 בפנוויי פארק.

ב-AL מרכז, שיקגו וייט סוקס נתקלה בקשיים והפסידה בבית לקנזס סיטי 2:1, אבל דטרויט, כרגיל, לא ניצלה זאת, הפסידה באנהיים ללוס אנג'לס איינג'לס 3:2 והפער בין השתיים ממשיך לעמוד על שני משחקים לגרביים. ג'סטין מורנו היה גיבור היום במינסוטה, כשירה לשני הומרים, השני באינינג התשיעי בניצחון 7:8 על קליבלנד. במערב גברה אוקלנד על סיאטל 2:4, והיא רחוקה 3.5 משחקים מטקסס שבמקום הראשון.

ב-NL מזרח, וושינגטון מתחילה להרגיש אווירת סוף קורס. הנשיונאלס הפסידו 8:0 למיאמי, כשריקי נולאסקו מהמארלינס רושם תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים. אטלנטה ניצלה זאת וצימקה את הפער ל-5.5 משחקים לאחר 2:3 בניו יורק על המטס בעשרה אינינגים. פילדלפיה עברה את קולורדו 2:3 ובמשחק השני בדאבל הדר גברה עליה 4:7.

בבית המרכז, סינסינטי הפסידה ליוסטון 5:1 ורק סופרת את השעות עד שתוכרז כאלופת הבית. פיטסבורג, כך נראה, מאבדת תקווה, כשלמרות הומר 25 של אנדרו מקאצ'ן הפסידה לשיקגו קאבס 4:2. סינגל של אלן קרייג העניק לסנט לואיס ניצחון 4:5 על מילווקי, והקרדינלס הגדילו את הפער מהפייראטס לשני משחקים בקרב על הוויילד קארד.

ובמערב, בארי זיטו הגיש שישה אינינגים ושליש מוצלחים, סן פרנסיסקו עברה את לוס אנג'לס דודג'רס 0:4 ועכשיו אפשר לומר בביטחון - היא תזכה בראשות הבית. סן דייגו גברה על אריזונה 2:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully