וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ההנהלה החדשה התפטרה והציבה אולטימטום

9.9.2012 / 21:09

סערה במועדון: לעיני כ-80 אוהדים, מאזן גנאים ביקש להמתין עד אשר ההנהלה הישנה תתפטר. שוהאנה: "נחכה עד יום חמישי"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

דרמה גדולה התחוללה הערב (ראשון) במסיבת העיתונאים של ההנהלה החדשה של בני סכנין. היו"ר המיועד באסם שוהאנה הודיע כבר בפתיחת דבריו על התפטרות ההנהלה ועזיבתה באופן סופי את המועדון, אלא שאז הפתיע ראש העירייה מאזן גנאים ולעיני כ-80 אוהדים שנכחו במקום ביקש מההנהלה החדשה לתת לו שבוע בכדי לנסות להביא להתפטרות ההנהלה הישנה. חברי ההנהלה החדשה התייעצו ביניהם לאחר הבקשה, והודיעו כי הם מכבדים את הבקשה של ראש העיר אך אם עד יום חמישי כלל ההנהלה הישנה לא תתפטר, הם יכניסו מיידית את ההתפטרות שלהם לתוקף.

מוקדם יותר היום חברי ההנהלה הישנה, ובראשם היו"ר לשעבר שאהר חלאיילה, הודיעו כי יפנו לערכאות משפטיות בטענה שהחלטות ופעולות ההנהלה החדשה אינן קבילות. בהנהלה החדשה הבינו שהעניין עלול להיגרר לסחבת משפטית, ובשל כך החליטו לקיים את מסיבת העיתונאים.

"אני לא רוצה שההיסטוריה תשפוט את חברי ההנהלה הישנה לרעה, הקבוצה גדולה ממני ובטח שגדולה מההנהלה החדשה הישנה והחדשה, וחבל שיש אנשים בהנהלה הישנה שלא מבינים את זה", אמר מאזן גנאים. "מבחינתי המכתב שכתבו חברי ההנהלה הישנה הוא בגדר קו אדום. אנחנו משפחה, ומי שיסתה מהמסלול הזה, יישא באחריות. ללא ההנהלה החדשה הקבוצה היתה יורדת עוד העונה לליגה א'".

באסם שואהנה אמר: "ההנהלה הקודמת לא התפטרה, למרות שהתחייבה לכך. כנראה שרצו אותנו רק כדי לגייס כספים ואחר כך כבר לא מוצאים לנו מקום. לא נפעל ככה, שאין לנו סמכויות, השנה גייסו אותנו אבל אם ההנהלה הישנה לא תתפטר עד יום חמישי, לא בטוח שבשנה הבאה יהיה להם את מי לגייס כדי להציל את הקבוצה".

אלא שבהנהלה הישנה לא התרגשו מהאולטימטום, והיו"ר שאהר חלאיילה הבהיר לוואלה! ספורט: "אין לי כוונה להתפטר עד יום חמישי. אם זה מה שהם אמרו, הם יכולים להתפטר כבר היום".

בתוך כך, בהנהלה החדשה הבהירו כי החלוץ ירו בלו בכל מקרה ישחק בקבוצה השנה וההסכם איתו נעשה ללא קשר להנהלות השונות. הקשר הצרפתי מקסים ז'וס נחת בארץ וצפוי לחתום באופן רשמי בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully