וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי הכדוריד הגישו בקשה למינוי מפרק לאיגוד

9.9.2012 / 18:42

בבקשה שהוגשה לבית המשפט בתל אביב נטען כי שופטים לא קיבלו משכורות, ושנעשו ניסיונות להתערב בשיבוצי שופטים

ארגון שופטי הכדוריד בארץ הגיש היום (ראשון) באמצעות עו"ד אופיר רונן, בקשה למינוי מפרק זמני לעמותה המנהלת את איגוד הכדוריד. העילה לבקשה שהוגשה לבית המשפט המחזוי בתל אביב היא חובות כבדים של של העמותה וחשד לאי סדרים ולהתנהלות במישור הפלילי לכאורה של העמותה.


במסגרת הבקשה טוען עו"ד רונן כי העמותה אף לא שילמה לשופטי הכדור יד עד היום את משכורת חודשים מאי ויוני 2012, וכי העמותה למעשה הינה חדלת פרעון, ולכן יש למנות לה מפרק זמני מפעיל. עוד נטען במסגרת הבקשה כי העמותה פגעה באופן שיטתי בשופטי הכדוריד, ובין היתר לא משלמת להם משכורת במועד ולא מפרישה עבורם זכויות פנסיוניות. כמו כן היא לא משלמת להם דמי הבראה, חופש ופיצויים.

עילות נוספות למינוי מפרק זמני המצויינות בבקשה הינן חשש לפעולות לא חוקיות של העמותה והתנהלות תוך ניגוד אינטרסים. דוגמה בולטת אחת מבין הדברים שהוזכרו שם היא טענה לניסיונות שלא כדין של יו"ר שופטי הכדוריד להתערב בשיבוצי שופטים למשחק החמישי הקובע את זהות האלופה לעונות 2011/12, והדחת יו"ר הועדה המקצועית בעקבות סירוב לשנות את השיבוץ כאמור. כמו כן דובר גם על מינוי מקורבים הנגועים בניגודי אינטרסים לאיגוד שופטי הכדור יד על ידי הנהלת העמותה וביצוע שינוים בתקנון בניגוד לדין.

מאיגוד הכדוריד נמסר היום בתגובה לדברים: "כשנקבל את החומר, נלמד אותו ונוכל להתייחס לדברים".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully