וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן שושן, עזריאל, חדד וגלאבינה ישוחררו?

9.9.2012 / 18:00

במידה ולא ייחתם הסכם עד לסוף השבוע, בקבוצה יודיעו לארבעה כי אין אפשרות להחתימם. נושא הדירקטוריון תקוע

אחרי שהשיגה נקודה אחת משני משחקים, בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ ביום חמישי הקרוב באשדוד (הוקדם בגלל החג). המאמן אלי כהן היה משוכנע כי לקראת המשחק הזה ייסגרו כל הקצוות של הדירקטוריון שנרקם, כל הכספים יועברו וארבעת השחקנים הלא חתומים, עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל ודומיניק גלאבינה, יחתמו וישחקו. אלא שכפי שהדברים נראים כרגע, ספק גדול אם זה יקרה.

היום (ראשון) ניסח עורך הדין של ארקדי גאידמק הסכם חדש באשר לאנשי העסקים על מנת שיחתמו עליו. "אין שום סיבה שאם אנשי העסקים רוצים להיות בדירקטוריון, הם לא יחתמו על ההסכם ויהיו להם את אותן זכויות והתחייבויות כמו הצדדים האחרים בדירקטוריון", אמר עו"ד ישראל שלו. בפועל, לא נראה שהדברים ייסגרו באופן הזה.

עורך הדין של אנשי העסקים מיקי שניידר אמר: "אני עד עכשיו לא מבין מה רוצים. אנשי העסקים הם לא גוף משפטי, ולכן הם לא יחתמו על שום מסמך הצטרפות לדירקטוריון. אני לא מבין מה ההתעקשות הזאת ולמה הצד של גאידמק מייצר את כל הבלגן הזה". בנוגע לאפשרות שאנשי העסקים יעבירו את הכסף כתרומה ולא יהיו בדירקטוריון, אמר שניידר: "זאת כבר החלטה של כל אחד מהאנשים אם הוא מסכים לכך".

יש לציין כי מבחינת אנשי העסקים, מרבית הכסף מתוך מיליון השקלים שהתחייבו אליהם כבר הועבר ומרבית אנשי העסקים אינם צפויים לדרוש אותו בחזרה בשום מקרה ורואים זאת כתרומה. מבחינת עמותת האוהדים, הנושא שונה ובכדי שעמותת האוהדים תזכה להשפעה, מן החובה שיוקם דירקטוריון או כל מבנה אחר שייתן להם נציגות. אפשרות שעלתה לפיה יוקם דירקטוריון של שלושה אנשים לכל צד ועוד אחד ניטראלי אינה מקובלת על אנשיו של גאידמק.

מי שתקועים באמצע כאן הם ארבעת השחקנים שממתינים לחתימה על חוזיהם. בבית"ר ירושלים החליטו כי אם עד לסוף השבוע הקרוב לא יושג הסכם ויועבר הכסף מהעמותה, יודיע איציק קורנפיין לשחקנים כי אין לבית"ר ירושלים אפשרות להחתים אותם והם יצטרכו לחפש לעצמם קבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully