וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ושוב אתכם

9.9.2012 / 8:11

בולטימור גברה על ניו יורק יאנקיז 4:5 ושוב השוותה את מאזנה לפסים. וושינגטון השביתה את נשיונאלס, ניצחה את מיאמי

אם מישהו בניו יורק יאנקיז חשב שבולטימור אוריולס הולכת לאיזשהו מקום, באה ההתמודדות בין השתיים והחייתה את הזיג-זג המרתק בין שתי הקבוצות. האוריולס ניצחו 4:5, כשמארק ריינולדס הלוהט רושם הומר נוסף, אבל איבדו את ניק מרקאקיס לכל העונה לאחר ששבר את אצבעו. ג'ו סונדרס היה המגיש המנצח, מאזנן של השתיים שוב שווה. טמפה ביי לא הצליחה לנצל את ההזדמנות לצמק את הפער מהפסגה והפסידה לטקסס 4:2 בבית לאחר עשרה אינינגים. הרוקי ג'וריקסון פרופאר רשם דאבל שהביא לניצחון באינינג העשירי. טורונטו השביתה את בוסטון 2:9.

בבית המרכז חזרה שיקגו וייט סוקס לפער בן שני משחקים על דטרויט, לאחר שגברה על קנזס סיטי 4:5 וניצלה את הפסד הטייגרס ללוס אנג'לס איינג'לס 6:1. מינסוטה עברה את קליבלנד 0:3. במערב המשיכה אוקלנד במסע לעבר הוויילד קארד לאחר 1:6 על סיאטל.

ב-NL, וושינגטון התבשרה כי תיאלץ להשבית את סטיבן שטרסבורג עד סוף העונה. הנשיונאלס קיוו להימנע מלעשות כן, אבל מכסת המשחקים שקבעו לו כדי לשמור עליו מפציעות הגיעה לפרקה. "אני לא ממש שמח מהמצב הזה", אמר שטרסבורג. וושינגטון ניצחה את מיאמי 6:7 לאחר עשרה אינינגים, כשהיא שומרת על פער בן 6.5 משחקים מאטלנטה, שגברה על ניו יורק מטס 3:11. המשחק בין פילדלפיה לקולורדו נדחה.

בבית המרכז ניצחה סינסינטי את יוסטון 1:5 והיא ביתרון 9.5 משחקים על סנט לואיס, שהפסידה 6:3 למילווקי. מי שלא יכולה להתקדם וסובלת ממעצור ניצחונות חריף היא פיטסבורג, שנוצחה 4:3 על ידי קולורדו ורואה את הוויילד קארד בורח. ובמערב, לוס אנג'לס דודג'רס עברה את סן פרנסיסקו 2:3 וצימקה שוב את הפער ל-4.5 משחקים. אריזונה גברה בסן דייגו על הפאדרס 5:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully