וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ראו עצמכם סגורים לאוקטובר

8.9.2012 / 11:17

סן פרנסיסקו ניצחה את הדודג'רס 2:5 ופתחה פער של 5.5 משחקים. היאנקיז שוב בראש המזרח, דטרויט שוב כושלת

הרכש הנוצץ שעשתה לוס אנג'לס דודג'רס לפני מספר שבועות לא ממש גרם לשחקני סן פרנסיסקו ג'איינטס להרים גבה ולקפוא על השמרים. הלילה (בין שישי לשבת) ניצחו הג'איינטס את הדודג'רס 2:5, פתחו פער בן 5.5 משחקים ועשו צעד נוסף לכיוון הפלייאוף. טים לינסקאם הגיש שישה אינינגים ושליש וסילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, אך לא רשם את הניצחון. ג'וש בקט סיים עם ההפסד.

לוס אנג'לס תתמודד, כפי הנראה, על מקום בוויילד קארד, אבל אטלנטה וסנט לואיס מקדימות אותה במשחק וחצי. הברייבס ניצחו בניו יורק את המטס 0:3, הקרדינלס הפסידו למילווקי 5:4. מי שעוד נוצחה היא פיטסבורג, אף היא משחק וחצי מאחור, שחטפה בראש בבית משיקגו קאבס 12:2.

מוליכות המזרח ובית המרכז הפסידו. סינסינטי נוצחה בבית על ידי יוסטון 5:3 משלוש ריצות שספגה באינינג התשיעי, וושינגטון הפסידה למיאמי 9:7. כפי שזה נראה, שתיהן לא צריכות להיות מודאגות במיוחד. פילדלפיה גברה על קולורדו 2:3 ושני הומרים של צ'ייס הדלי עזרו לסן דייגו לקבור סופית את העונה של אריזונה עם ניצחון 5:6.

ב-AL, ניו יורק יאנקיז חזרה להוביל לבדה את בית המזרח לאחר ניצחון 5:8 בבולטימור. ראסל מרטין רשם הומר בן שלוש ריצות באינינג רביעי בן חמש ריצות, אלכס רודריגז וסטיב פירס הוסיפו אחד משלהם והפסים מובילים על האוריולס במשחק אחד. מי שלא מוותרת היא טמפה ביי, שעם 1:3 על טקסס ב-11 אינינגים (הומר בן שתי ריצות של בן זובריסט) נשארת צמודה לשתיים, שני משחקים מהפסים ואחד מהאוריולס. טורונטו ניצחה בבוסטון 5:7.

בבית המרכז הפסידה שיקגו וייט סוקס 7:5 לקנזס סיטי, אבל דטרויט, הו דטרויט, לא מצליחה להיצמד. הטייגרס נוצחו 3:2 בלוס אנג'לס על ידי האיינג'לס והפער מהגרביים עדיין עומד על משחק אחד. קליבלנד עברה את מינסוטה 6:7.

ובמערב, אוקלנד ניצלה את הפסד טקסס כדי לצמק ל-4.5 משחקים מראשות הבית לאחר שגברה על פליקס הרננדז וסיאטל 1:6. האיינג'לס מרוחקים 2.5 משחקים מהאייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully