וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפראלימפיים: שרגא ויינברג הפסיד במשחק על הארד

אברהם תשובה

7.9.2012 / 18:01

הטניסאי הישראלי שזכה במדליית ארד בזוגות, הוביל נגד טיילור האמריקאי, אבל זה לא הספיק. תקר לקובי לאון באופני יד

הטניסאי שרגא ויינברג, שזכה השבוע במדליית הארד במשחקי הזוגות ביחד עם נועם גרשוני, נוצח היום (שישי) במשחק על מדליית הארד ליחידים על ידי הטניסאי האמרקאי ניקולס טיילור, המדורג 3 בעולם, בתוצאה 1:6, 6:3, 6:4, לאחר מאבק של קרוב לשעתיים.

בשבת יתחרה נועם גרשוני בגמר נגד דייויד וגנר מארצות הברית, כשהמטרה היא לא להסתפק במדליית הכסף המובטחת. גרשוני מקווה להיות הישראלי הראשון שישמיע את ההמנון האולימפי בלונדון.

אכזבה הייתה היום במרוץ כביש באופני יד לנשים, כשהרוכבת פסקל ברקוביץ' סיימה במקום השישי והאחרון במרוץ ל-48 קילומטרים. במהלך התחרות לא נשמעה פסקל להוראות השופט, שהורה לה לפנות את המסלול, לאחר ששאר המתחרים עקפו אותה, ויתכן שהיא תענש על כך.


רוכב אופני היד, קובי לאון, שזכה שלשום במדליית כסף במירוץ נגד השעון, נאלץ היום לקטוע את השתתפותו במרוץ כביש, עקב תקר בצמיג אופני היד. במהלך המירוץ במסגרת בית 1 למרחק של 48 קילומטרים, היה לאון צמוד לעוד ארבעה רוכבים שהובילו בראש המרוץ. כשנותרו עוד כ-12 ק"מ לסיום והסיכוי למדליה התקרב, אירע תקר בצמיג אופני היד והישראליל נאלץ לסיים את המרוץ ולראות את יתר הרוכבים חולפים על פניו.

השחיינים איציק ממיסטבלוב ואיאד שלבי השתתפו הערב במשחה הגמר ל-50 חופשי בדרגת נכות S2. שלבי סיים במקום החמישי בזמן של 1:07.07 דק', ממיסטבלוב סיים שישי עם 1:07.94 דק'. השחיינית ענבל גנפול שוורץ הגיעה למקום החמישי במשחה ל-50 פרפר. שוורץ, שמשתייכת לבית 6, עברה את המרחק בזמן של 39.89 שניות.


נשיא המדינה שמעון פרס, העוקב אחרי הישגי המשלחת הפראלימפית שזכתה עד כה בשתי מדליות כסף וארבע מארד. הזמין את חברי המשלחת לקבלת פנים בלשכתו שתתקיים ביום שלישי בשבוע הבא.


ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully