וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נועם גרשוני העפיל לגמר הטניס בכיסאות גלגלים

אברהם תשובה

6.9.2012 / 18:25

גרשוני ניצח 0:6, 0:6 את שרגא ויינברג והבטיח לעצמו מדליה במשחקים הפראלימפיים. ויינברג יאבק על מדליית הארד

אחרי שזכו במדליית ארד בטורניר הזוגות במשחקים הפראלימפיים בלונדון, נועם גרשוני ושרגא ויינברג נפגשו במשחק חצי הגמר בטורניר היחידים. המשחק הסתיים בצורה חד צדדית, כשגרשוני ניצח בקלות 0:6, 0:6 והבטיח לעצמו לפחות מדליית כסף בדרכו אל הגמר.

במהלך המשחק הפגין גרשוני יכולת גבוהה, בעוד שויינברג שיחק מתחת לרמתו הרגילה. במשחק הבא יתמודד גרשוני בגמר נגד דייויד וגנר האמריקאי, שמדורג ראשון בעולם. ויינברג יתמודד נגד ניק טיילור, גם הוא אמריקאי, שמדורג שישי בעולם. טיילור, אגב, משחק בכיסא גלגלים חשמלי.

בסיום המשחק אמר ויינברג: "אני מאחל בהצלחה לנעם, כנראה שהמתח והעייפות היו בין הגורמים ליכולת שהצגתי". גרשוני ציין: "יש לי גמר בעוד יומיים ואני מקווה להביא את מדליית הזהב. ההופעה של שרגא זה דברים שקורים לפעמים לכל ספורטאי".

* עקב תנאי מזג האוויר והיעדר רוח מספקת, בוטל היום (חמישי) השיוט האחרון במסגרת המשחקים הפראלימפיים. לפיכך החליטה הוועדה המארגנת לדרג את השייטים על פי הסיכום הכללי של עשרת השיוטים הראשונים. הצמד הישראלי בסירה הזוגית מדגם סקאד הכולל את הגר זהבי ושמעון בן יעקב דורגו במקום השישי עם 54 נקודותשליליות, כשבמקום הראשון דורג הצמד האוסטרלי שסיים עם 14 נקודות שליליות.
הצוות השני של ישראל, דרור כהן, ארנון אפרתי ובני וקסלר, שהתחרו בסירה מדגם סונאר, דורגו במקום התשיעי עם 68 נקודות שליליות. במקום הראשון דורג הצוות ההולנדי, שסיים עם 20 נקודות שליליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully