וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "החיזוק יגיע רק אחרי מחשבה נכונה"

6.9.2012 / 14:07

בהפועל חיפה ממתינים שהבעלים יאשר החתמת רנקביץ', אבו רוקון ושחקן נוסף, אך זה מהסס. אין אישור למגרש בקרית חיים

לאחר מספר ימים של אימונים באווירה קשה, נרשמה היום (חמישי) אווירה חיובית באימון הפועל חיפה כשבסוף האימון אף חגגו השחקנים יום הולדת ליוסי דורה. גם ניר קלינגר השתתף בחגיגה והשחקנים אמרו שהם מקווים שהתקופה הרעה מאחוריהם.

הבלם, פביאן סטלר, חזר היום ארצה לאחר שהות של שלושה ימים בשוויץ לשם נסע להלוויה של קרובת משפחתו. סטולר ביקש אישור מהצוות המקצועי ומראשי המועדון ולאחר שקיבל אותו יצא להשתתף בלוויה. עם חזרתו יצטרף סטולר לאימוני הקבוצה.

בינתיים בצד המקצועי, בחיפה עדיין ממתינים לאישורו של הבעלים יואב כץ כדי להחתים את אילן רנקביץ' מבית"ר טוברוק וכעת גם מחכים לאישור של הבעלים להחתים את חסיב אבו רוקון, שמתאמן מעל לחודש עם הקבוצה. אבו רוקון גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ובצוות המקצועי מאמינים שהוא יכול להיות שחקן סגל טוב. בנוסף, בצוות המקצועי מקווים שכץ ייעתר לבקשות ויצרף שחקן בכיר נוסף בעמדת הקשר הקדמי.

כץ מבחינתו לא מרוצה עדיין מיכולת השחקנים ובשיחה מארצות הברית אמר: "יש לנו שחקנים טובים והם צריכים לעשות יותר ולהפגין יכולת טובה יותר. יכול להיות שנחזק את הקבוצה בעוד קשר, אבל אני רוצה לעשות את זה מבלי שייעשו טעויות ואחרי מחשבה נכונה".

כץ התייחס גם למצבו של מאמנו לשעבר ניצן שירזי: "ניצן הוא בחור נפלא ואדם שאני אוהב. כאב לי מאוד לשמוע את מה שהוא עובר ואני מאמין ומייחל שהוא יעבור את התקופה הקשה". שירזי קרוב מאוד לכץ והשניים נותרו בקשר מצוין גם אחרי שהמאמן עזב את חיפה.

ולנושא אחר, במחלקת הנוער מאוכזבים מאוד לאחר שמשרד התמ"ת ומשרד הבריאות לא העבירו את האישור למתחם האימונים בקריית חיים וקבוצות מחלקת הנוער של האדומים לא יוכלו לארח את משחקיהן בשלב זה במגרש הביתי. לפיכך סיכמו בחיפה שקבוצת נערים ב' שהייתה אמורה לארח בדרבי את מכבי חיפה תחליף ביתיות ותשחק במתחם קצף בעוד קבוצת נערים א' תארח את משחקה הביתי במגרשי אבי רן בחיפה במקום במגרש בקריית חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully