וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בנימין: "צריך זמן להתחבר, אחרי הפגרה נתחיל לנצח"

6.9.2012 / 10:02

קשר מכבי נתניה מנסה להרגיע: "בעתיד ננצח משחקים כמו נגד מכבי תל אביב". בצוות המקצועי מקווים שצ'ראן יוכל לחזור בקרוב

במכבי נתניה מנסים להתאושש מההפסד למכבי תל אביב, אחרי הבהיר המאמן טל בנין לשחקניו שהוא מרוצה מצורת המשחק אך ביקש מהם יותר ריכוז והרבה יותר מחץ בחלק ההתקפי. בנתניה מתקשים עדיין להתאושש מטעויות השיפוט שבלעדיהן יכלו להפוך את התוצאה על פיה.

מי שבקבוצה מקווים שברגע שיהיה כשיר לחלוטין יהפוך לאחד הברגים המשמעותים הוא בן בנימין, שדיבר היום על המשך העונה: "אנחנו קבוצה חדשה ותמיד צריכים זמן להתחבר. אולי הפגרה תעזור לנו לעשות את זה, ואני מאמין שאחרי הפגרה כבר נתחיל לנצח. באופן אישי לא עשיתי הכנה כמו שצריך, ואני עדיין לא כשיר במאה אחוז. אבל אני מרגיש שאני נכנס לכושר משחק יותר טוב ומקווה שאתרום לקבוצה". על המשחק מול מכבי תל אביב אמר בנימין: "השופט קיפח אותנו, ובמשחק כזה תוצאת תיקו הייתה משקפת הרבה יותר. שיחקנו טוב והגענו למצבים ואני מקווה שבעתיד ננצח משחקים כאלה".

בינתיים בנתניה צפויים להחליט בתוך כשבועיים לגבי גורלו של דרגאן צ'ראן, שעדיין לא חזר לארץ ומנסה להשתקם מהפציעה. כזכור, צ'ראן שהגיע בסוף העונה שעברה מהפועל חיפה אך נפצע ומאז לא נמצא בארץ כשהוא עובר שיקום בסרביה. בנתניה לא העבירו את השחקן בבקרת התקציביםמחשש שלא יוכל לעמוד לרשותו של הצוות המקצועי בתקופה הקרובה, אך למרות הפציעה בצוות המקצועי מקווים שהוא יחזור לארץ ויודיע שהוא יכול לחזור בקרוב, וזאת לאור העובדה שנתניה נותרה עם סגל דליל במיוחד ובצוות המקצועי רוצים שחקנים נוספים שיוכלו למלא את השורות.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully