וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פעמיים ח"י

6.9.2012 / 9:32

ג'יו גונזאלס מוושינגטון קצר ניצחון מספר 18 העונה ב-1:9 על שיקגו קאבס, אר איי דיקי מהמטס עשה זאת ב-2:6 על הקרדינלס

ברייס הארפר היה אמור להיות שחקן ענק כשעלה למייג'ורס, והוא כבר כזה, כנראה. הארפר רשם שני הומרים הלילה (בין רביעי לחמישי), ג'יו גונזאלס סגר שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים בדרך לניצחון ה-18 שלו העונה וקבוצתם וושינגטון גברה 1:9 על שיקגו קאבס. הנשיונאלס עדיין חזק על מושב הנהג ב-NL מזרח, 7.5 משחקים לפני אטלנטה, שגברה על קולורדו 0:1 לאחר הצגה של שבעה ושבעה של מייק מיינור. ניו יורק מטס ניצחה בסנט לואיס 2:6, כשאר איי דיקי הופך למגיש הראשון של המטס שמגיע ל-18 ניצחונות מאז 1990.

הקרדינלס הסתבכו במקום השני ב-NL מרכז, כשפיטסבורג, שגברה על יוסטון 3:6, צימקה מהם את הפער למשחק וחצי בקרב על הוויילד קארד. המוליכה הלא מודאגת סינסינטי נוצחה בבית 6:2 על ידי רוי האלאדיי ופילדלפיה. מילווקי עברה את מיאמי 5:8. ובמערב, סן פרנסיסקו שוב הפסידה לאריזונה, 6:2, אבל הדודג'רס לא עושים את העבודה, לאחר שנוצחו 4:3 על ידי סן דייגו. הפער של הג'איינטס עדיין עומד על 4.5 משחקים.

ויילד קארד: אטלנטה וסנט לואיס מוליכות במירוץ, פיטסבורג והדודג'רס אחריהן בפיגור של משחק וחצי.

ב-AL, בובי ולנטיין מבוסטון יצא במתקפה נגד מבקריו, שטענו כי איבד שליטה ו-וויתר על העונה. "זו שאלה מביכה", אמר לשדר תוכנית הרדיו מבוסטון, "אם הייתי לידך הייתי מחטיף לך מכות. איך זה נשמע, כאילו ויתרתי?". אז אולי לא נשמע כך, אבל זה בהחלט נראה כך, לאחר שהרד סוקס הפסידו בסיאטל שוב, 2:1.

עם כל הכבוד (שאין ממש) לבוסטון, הקרב האמיתי הוא בין שלוש קבוצות אחרות – היאנקיז שניצחו בטמפה ביי את הרייז 4:6, והפרידו כוחות מבולטימור, שהפסידו 6:4 בעצמה לטורונטו. כעת הפער של הפסים הוא משחק מהאוריולס ו-2.5 משחקים מהרייז.

במרכז שמרו המוליכות על סטטוס קוו, כששיקגו וייט סוקס הכניעה את מינסוטה 2:6 ודטרויט גברה על קליבלנד 1:7. הפער הוא משחק אחד לשיקגו. במערב, טקסס ניצחה 6:7 את קנזס סיטי והגדילה את יתרונה בפסגה לחמישה משחקים, לאחר שאוקלנד שוב הפסידה לאיינג'לס מלוס אנג'לס 6:1. המלאכים רחוקים 2.5 משחקים בלבד מהאייז.

ויילד קארד: בולטימור ואוקלנד מוליכות במירוץ, טמפה ביי במרחק משחק וחצי מאחור, לוס אנג'לס איינג'לס 2.5 משחקים מאחור ודטרויט במרחק שלושה משחקים מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully