וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שברו את המסורת

6.9.2012 / 8:07

דאלאס ניצחה בניו יורק את הג'איינטס 17:24, והפכה לראשונה שמכניעה אלופה בשיטה המודרנית של מחזורי הפתיחה ב-NFL

מאז 2004, אז הנהיגה ה-NFL משחק פתיחה לפני השבוע המלא הראשון שאותו מארחת האלופה המכהנת, הייתה ידן של זוכות הסופרבול תמיד על העליונה. שמונה אלופות שיחקו במחזור הפתיחה, כולן ניצחו. טוני רומו ודאלאס קאובויס החליטו שלא עוד. רומו השלים 22 מ-29 ניסיונות המסירה שלו ל-307 יארד ושלושה טאצ'דאונים, דמרקו מאריי הגיח ל-131 יארד והבוקרים יצאו מאצטדיון מטלייף בניו ג'רזי עם ניצחון 17:24.

קווין אוגלטרי שחקן דאלאס קאובויז. רויטרס
גנב את ההצגה. אוגלטרי/רויטרס

והיה גם קווין אוגלטרי. רומו אולי לא ממש מצא את המטרות הקבועות שלו, אבל הסתדר היטב עם התופס האלמוני. אוגלטרי רשם שמונה תפיסות ל-114 יארד, בהם שני טאצ'דאונים, אחד במחצית הראשונה והשני בפתיחת השנייה, שהעלו את הקאובויס ל-3:14. במצב של 10:17 לקאובויס, שבע דקות לסיום, מצא רומו גם את מיילס אוסטין, וזה רשם טאצ'דאון של 34 יארד שסגר את הפינה עבור שחקניו של ג'ייסון גארט. השופטים המחליפים, אגב, היו מצוינים ולא גרמו להרגיש בחסרונם של הבכירים, שעדיין שובתים.

איליי מאנינג רשם בצד של ניו יורק 213 יארד והשלים 21 מ-32 ניסיונות המסירה שלו. אחמד בראדשו הגיח ל-78 יארד ונכנס לאנדזון עם טאצ'דאון, ויקטור קרוז הוביל את תופסי הג'איינטס עם 58 יארד בשש תפיסות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully