וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן תמיכה באימון הפועל ת”א: ”ניצן, כולנו איתך”

השחקנים קיימו אימון כשעל חולצותיהם מדבקות עם הכיתוב שבכותרת. אלימלך: ”ניצן מתחזק משעה לשעה, וכך גם אנחנו”

בעיצומם של ימים לא פשוטים שעוברים על המועדון, שחקני הפועל תל אביב ערכו היום אימון כשעל חולצותיהם מדבקה ועליה הכיתוב: "ניצן, כולנו איתך!". גם לחולצותיהם של בעלי התפקידים במועדון הוצמדה מדבקה זהה.

שירזי שחש ברע בשבועות האחרונים, עבר אתמול ניתוח שערך כחמש שעות והוא עשוי להיות משוחרר לביתו מחר. בימים האחרונים עשרות אנשי, אוהדי ושחקני כדורגל שלחו לו ברכות החלמה וחלקם אף ביקרו אותו בבית החולים.

עוזרו של שירזי, שביט אלימלך, שוחח היום עם שחקני הקבוצה ואמר להם: "כמו שניצן איחד אותנו ברגעים הקשים, תפקידנו כעת הוא להמשיך ולהפגין אחדות ועוצמה שתחזק את ניצן. דיברתי איתו והוא מודע לביקורים שלכם ולגל האהבה האדיר שמגיע ממשפחת הפועל תל אביב. ניצן מתחזק משעה לשעה וככה גם אנחנו עושים. תפקידנו הוא להתאמן הכי חזק ולנצח בשביל ניצן, בשבילנו ובשביל הפועל תל אביב".

במועדון הודיעו שבמשחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה, בה גדל שירזי, יחולקו אלפי מדבקות לאוהדי שתי הקבוצות במשחק שייהפך למפגן של אחווה וחברות ספורטיבית למען החלמתו המהירה של המאמן.

בתוך כך, הנהלת הפועל תל אביב החליטה שלא יתקיים שום דיון בנושא המאמן עד אשר מצבו של ניצן שירזי לא יתברר. גורם בהנהלת הקבוצה אמר היום שהדיבורים בתקשורת עושים עוול למאמן ולהפועל, וכל המועדון קודם כל רוצה לראות אותו מתאושש ומחלים, ואם יהיה צורך לקיים דיון בנושא, זה יקרה רק לאחר שידעו בהפועל כמה זמן המאמן צפוי להיעדר. עד אז אין שום מחשבה או דיבורים בנושא בתוך המועדון.

בנושא אחר, הבוררות שהייתה אמורה להתקיים היום בין טוטו תמוז להפועל תל אביב נדחתה לשבוע הבא כשבסביבתו עדיין אומרים שהשחקן ימשיך בהפועל או יעבור למכבי תל אביב תמורת חצי מיליון יורו. אביחי ידין אמור להגיש את תביעת הבוררות מול הפועל גם בימים הקרובים.

מלבד זה, הפועל תל אביב החזירה למועדון את עו"ד ניר ענבר, בוגר פיפ"א מאסטר, ששימש כמנכ"ל הקבוצה בעונה שעברה, בתור יועץ מיוחד ליחסיה הבינלאומיים ומי שאמון על ניהול הקמפיין בליגה האירופית בעונה המשחקים הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully