וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הנה זה מתחיל

5.9.2012 / 15:01

האלופה מניו יורק תארח את טוני רומו וחבריו (חמישי, 3:30, ESPN) למשחק שיפתח את עונת 2012 ב-NFL. וויטן בספק

זהו זה, אפשר לברך על המוגמר. שבעה חודשים ארוכים חלפו, והאקשן האמיתי של השנה (לדעת המדור הזה, לפחות) יוצאים לדרך עם קלאסיקה במדולנדס החדש - מפגש בין האלופה ניו יורק ג'איינטס לדאלאס קאובויס הלילה (בין חמישי לשישי, 3:30, ESPN).

הקאובויס מובילים את מפגשי כל הזמנים עם 56 ניצחונות, 42 הפסדים ושתי תוצאות תיקו, אבל אף אחד לא חושב שהם מגיעים פייבוריטים לאצטדיון מטלייף. הג'איינטס הם האלופים, ומאז 2004, אז החלו משחקי הפתיחה בפורמט שבו האלופה מארחת את המפגש הראשון, הקבוצות הביתיות עומדות על מאזן 0:8. ניו יורק תגיע בטוחה למרות השינויים בסגל (ברנדון ג'ייקובס ומריו מנינגהאם עברו לסן פרנסיסקו), הקאובויס צפויים להחסיר את הטייט אנד ג'ייסון וויטן, שנפצע במשחקי טרום העונה ובספק גדול למשחק ואולי לשבועות הקרובים.

ובכל זאת, משהו אחד יעיב על החגיגה: שביתת השופטים. את המשחק הזה וכנראה שאת שאר משחקי המחזור הראשון לא ינהלו השופטים הבכירים, בשל סכסוך עבודה מתמשך עם הליגה. "הם כנראה חושבים שאי אפשר להריץ את הליגה בלעדיהם", אמר מקור בכיר ב-NFL, אולם העובדות ממשחקי טרום העונה מראות שיש אמת באמירה הזו, גם אם היא מזלזלת. נראה איך העסק יתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully