וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל דמאו סיכם במכבי חיפה, ירוויח 130 אלף דולר לעונה

5.9.2012 / 15:20

יהפוך לשחקן הקבוצה לאחר החתימה. מקורב למו"מ עם קינן: "אם לא ימצא עד מחר קבוצה באנגליה, צפוי לחתום לארבע שנים"

הקשר ג'ואל דמאו סיכם לשלוש שנים במכבי חיפה, כך סוכם לאחר שיחה בין מכבי חיפה לנציגיו של השחקן. כזכור, אתמול התגלעו פערים בין נציגי השחקן, גלעד קצב ואדם קידן, לבין המועדון. על פי הסיכום החדש, דמאו ירוויח 130 אלף דולר לעונה, לא כולל פרמיות. כזכור, אתמול דרש השחקן כ-140 אלף דולרים לעונה, בעוד הירוקים הציעו סכומים נמוכים יותר. מכבי חיפה צפויה לשלם כ-1.25 מיליון שקלים עבור כרטיסו.

כפי שפורסם אתמול, מכבי חיפה הציעה לדקל קינן לחתום לארבע שנים במועדון. ההצעה הובאה לידיעת סוכניו של השחקן במסגרת הפגישה לגבי עסקת דמאו. "אם קינן לא ימצא עד מחר קבוצה באנגליה, הוא יגיע למכבי חיפה והוא צפוי לחתום לארבע שנים", העריך גורם הבקיא בפרטי המשא ומתן. אתמול, כזכור, אמרו בחיפה: "לקינן יש אופציה לסיים את הקריירה אצלנו, וזו הצעה טובה מאוד בשבילו". על פי פרסומים באנגליה, הבלם דחה הצעה מפתה לחתום ביום האחרון של חלון ההעברות בגלזגו ריינג'רס, שהורדה הקיץ לליגה הרביעית בסקוטלנד.

היום (רביעי) זומן המועדון לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בגין העובדה שהקבוצה איחרה לעלות למגרש במשחק האחרון נגד קרית שמונה. המועדון עשוי לספוג קנס כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully