וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עומרי בן הרוש סירב לחוזה החדש

4.9.2012 / 13:28

בקבוצה לא רוצים לראות את מקרה מוגרבי חוזר על עצמו, אך המגן דורש הצעה טובה יותר. סבע: "הגיע לנו יותר מול מכבי ת"א"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי נתניה הציעה לעומרי בן הרוש להאריך את חוזהו, אלא שבשלב זה השחקן מסרב, משום שההצעה היתה נמוכה בהרבה מדרישותיו. לבן הרוש חוזה עד תום העונה ובנתניה לא רוצים לעשות את אותה טעות שעשו עם פיראס מוגרבי וליצור מצב שבסוף העונה יוכל הכישרון הצעיר להשתחרר מהקבוצה תמורת דמי השבחה בלבד. בנתניה אמרו לשחקן שאם לא יסכים לחתום על החוזה הוא עשוי למצוא עצמו מחוץ לסגל הקבוצה גם לאחר שיחזור באופן מלא לפעילות מהפציעה ממנה הוא סובל.

יש לציין כי בן הרוש מעוניין לחתום על חוזה חדש בנתניה, אך לא בסכומים שהוצעו לו. סוכנו של השחקן אבי נמני מנהל שיחות עם המועדון. בלי קשר לסאגת החוזה, בן הרוש כבר חזר לאימונים מלאים אך הוא עדיין סובל מכושר לקוי וזאת לאחר שכלל לא עשה הכנה עם הקבוצה. למרות ששחקן ההגנה חסר מאוד לקבוצה, בצוות המקצועי יעדיפו לשלב אותו בהדרגה ולתת לו לחזור מהפציעה באופן הטוב ביותר עבור בריאותו. בקבוצה מקווים שכבר במשחק הבא אחרי הפגרה בן הרוש יוכל להיות בסגל, אך בשלב זה לא נראה שהוא יקבל את חולצת ההרכב ישירות.

ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "הקבוצה מנהלת מו"מ עם סוכנו של בן הרוש ברוח טובה ונעימה. אנו משוכנעים שנגיע להבנות והחוזה בין שני הצדדים יוארך".

בנתניה יצאו מעודדים אמש (שני) למרות ההפסד 1:0 למכבי תל אביב. לאחר התבוסה לצהובים 3:0 בגביע הטוטו רק לפני שבועיים היו שחששו במועדון ממפלה נוספת, אולם בצוות המקצועי אהבו מאוד את העובדה שהשחקנים שיחקו בדיוק לפי שיטת המשחק עליה עבד טל בנין במהלך כל - ציפוף מרכז המגרש והכתבת קצב איטי יותר מזה לו הצהובים רגילים. גם הצעיר עמית שומוביץ' זכה לשבחים על משחקו וניראה שמעתה הוא יילחם על מקומו בהרכב.

עם זאת, בנין יצא מאוכזב מהתוצאה ויודע שהקבוצה צריכה יותר מחץ בהתקפה, ובצוות המקצועי היו רוצים לחזק את הסגל הדליל שכולל 18 שחקנים בלבד. אלא שבשל הבעיות הפיננסיות, לא נראה שיגיע שחקן נוסף עד סוף מועד ההעברות. "אם לא יגיע מישהו שיכול לתרום, קשה להאמין שינחת כאן שחקן רכש. אבל בכל מקרה אנחנו עושים נסיונות למצוא שחקן שיוכל לשדרג את הקבוצה", אמר גורם במועדון.

בנתניה לא אהבו את העימות בין עלי חטיב לקובי דג'אני במהלך המחצית הראשונה אך לא מתכוונים לנפח את הסיפור יתר על המידה.

אחמד סבע: "עוד נכבוש הרבה העונה"

הקפטן אחמד סבע התייחס למשחק: "אני חושב שהגיע לנו יותר במשחק הזה, השקענו ועשינו משחק טוב. עמדנו על המגרש כמו שהמאמן רצה והגענו להזדמנויות שמהן היינו צריכים לתת גולים. מגיע לנו, אבל בכדורגל כל עוד הכדור לא נכנס לרשת, אי אפשר לדבר על מגיע". סבע נשאל האם קבוצתו נתנה יותר מדי כבוד למכבי תל אביב והשיב: "אני לא חושב, דווקא להיפך. אני חושב ששיחקנו טוב, חיכינו להם באמצע המגרש, כשהם הניעו כדור מאחור לא תקפנו אותם, כשהם הגיעו לחצי שלנו עשינו את העבודה ולקחנו להם הרבה כדורים ויצאנו להתקפה. אנחנו יוצאים לפגרה, המשחק הזה כבר מאחורינו וצריך להכין את עצמנו למשחק הבא".

אחרי שני משחקי ליגה בהם לא כבשה נתניה שער, נשאל מלך השערים של העונה שעברה האם לקבוצתו יש בעיה בהתקפה: "אני יכול להגיד בוודאות שיהיו גולים ויהיו הרבה גולים ויש לנו התקפה טובה. לפעמים דברים לא הולכים. בעונה שעברה התחלתי את העונה לא טוב ולא כבשתי, אבל אחרי זה הצלחתי לכבוש עם כל החברים שלי בהתקפה וגם העונה יש לידי שחקנים טובים ואנחנו נצליח לעשות את זה. בינתיים אני חושב שאנחנו משחקים טוב ומה שחסר זה לתת את הגולים, במשך הזמן זה יבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully