וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ורמוט, פטקוביץ' ובן יוסף חתמו רשמית

חוזיהם של השלושה עברו בבקרת התקציבים והם נרשמו למשחקים באירופה. ורמוט חתם לחמש שנים, פטקוביץ' לעונה

בצל הידיעה על אשפוזו של המאמן ניצן שירזי שייעדר מתפקידו כמאמן הקבוצה בתקופה הקרובה, הפועל תל אביב השלימה הערב (שני) את שלושת הרכישות האחרונות שלה. גילי ורמוט, שהשלים את חזרתו מקייזרסלאוטרן ונרכש תמורת 300 אלף יורו, חתם על חוזה ארוך טווח לחמש שנים וצפוי ליטול חלק כבר במחזור הבא, לאחר פגרת הנבחרות. מלבדו, גם הבלם הסרבי ניקולה פטקוביץ' חתם רשמית לעונה אחת, יחד עם תומר בן יוסף שהגיע מבית"ר ירושלים. כל השלושה נרשמו למשחקים באירופה וחוזיהם עברו בבקרת התקציבים. שני הבלמים יקיימו מחר את אימון הבכורה במדים האדומים.

למרות שביעות הרצון מהרכש, להנהלה יש לא מעט דאגות בנושא מימון העסקאות האחרונות. בשל כך, גורמים בכירים התבטאו אתמול ואמרו שהפועל תל אביב תאלץ לשחרר שחקנים. על הגרדום כרגע הם הבלם זאב חיימוביץ' ואלרואי כהן, ששכרם יחדיו כמעט משתווה לשכרו של ורמוט. הקבוצה מקווה למצוא לשניים קבוצות שיממנו את שכרם.

לגבי הבלם, אמרו אתמול בהפועל כי הוא צריך עוד זמן לחזור לכושר, בעוד הסיבות לשחרר את כהן די ברורות: הקשר הגיע לאדומים על תקן המחליף של ורמוט, וכעת, כשזה חזר, אקס קרית שמונה לא צפוי לקבל דקות משחק מרובות. בקבוצה מיהרו להכחיש את אפשרות שחרור השניים, וטענו: "אין כל כוונה לשחרר מי מהשחקנים, הקבוצה הולכת לקראת עונה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully