וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפראלימפיים: ממיסטבלוב ושלבי פספסו את המדליה

אברהם תשובה, לונדון

3.9.2012 / 15:26

השחיינים שסיימו במקומות 3 ו-4 במשחה ה-200 חופשי, דורגו במקומות 5 ו-6 בגמר חצי המרחק. הפסד לזוג הטניסאים

שחייני הסגל הפראלימפי של ישראל, יצחק ממיסטבלוב ואיאד שלבי, סיימו היום במקומות 5 (שלבי) ו-6 (ממיסטבלוב) בגמר המשחה ל-100 חופשי. השניים העפילו הבוקר (שני) למשחה הגמר ל-100 חופשי בבית 2 .(נכות גבוהה). בשלב המוקדם של התחרויות שנערך לעיני קהל רב בפארק האולימפי בלונדון, קבע איאד שלבי תוצאה של 2:25.55 דקות, שהקנתה ל לו את המקום השלישי במקצה הראשון מתוך 2 , ואת המקום הרביעי בדרוג הכללי. איאד שלבי הינו מוסלמי הפגוע בארבעת גפיו ובנוסף הנו חרש ואילם. מאמנו, יעקב בנינסון, מתקשר איתו בשפת הסימנים.

השחיין יצחק ממיסטבלוב, שהתחרה במקצה השני, קבע זמן של 2:26.55 דקות. תוצאה זו הקנתה לו את המקום השני במקצה ואת המקום החמישי בדרוג הכללי. חשוב לציין שממיסטבלוב היה אמור להתחרות בבית 1 , לדרגת נכות הגבוהה ביותר, אך עקב מיעוט משתתפים, שובץ לבית 2 המיועד לבעלי נכויות פחותות משלו. משחה הגמר ייערך הערב. במהלך התחרות שבר השחיין הסיני, יאנג יאנג, את שיא העולם, כשעבר את המרחק בזמן של 2:10.47 דקות.

במשחה הגמר, שלבי שיפר את הזמן שלו ל-2:24.73 דקות, אבל עדיין היה רחוק ביותר משלוש שניות מהמקום השלישי ומהפודיום. המנצח הסיני, יאנג יאנג, ניצח עם עוד שיא עולם חדש, הפעם 2:03.71 דקות כשהוא מקדים את דימיטרי קוקארב הרוסי בכמעט 13 שניות.

השחיין יואב וילנסקי והשחיינית אראל הלוי ,לא העפילו הבוקר למשחי הגמר במשחה המוקדם ל-100 חופשי במסגרת בית 7 לנשים קבעה אראל בת ה-20 , המשתתפת לראשונה במשחקים הפראלימפיים, זמן של 1:19.71 דקה. תוצאה זו דירגה אותה במקום העשירי בדירוג הכללי. יואב וילנסקי, שהתחרה במשחה ל-200 מעורב אישי בבית 6 , עבר את המרחק בזמן של 3.03.88 דק'. תוצאה זו דירגה אותו בסיום במקום ה-11 בדירוג הכללי.

בתחרות חצי הגמר בטניס בכיסאות גלגלים, נוצח היום הצמד הישראלי, נעם גרשוני ושרגא ויינברג, על ידי הצמד האמריקאי דויד וגנר וניקולס טיילור, זוכי מדליית הזהב מבייג'ינג, בתוצאה 2ף0 (6-3, 7-6). המאבק היה נמשך מעל שעתיים והיה צמוד מאוד במערכה השנייה. בעקבות הפסדם, נותר לצוות הישראלי מאבק על המקומות 3-4, בתקווה לזכות במדליית הארד.



ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully