וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן גנאים: "אם תהיה מחנאות בהנהלה, לא אתערב יותר"

3.9.2012 / 12:02

ראש עיריית סכנין מתוסכל מהמלחמות הפנימיות במועדון. בקבוצה רגועים: "הוא תמיד עוזר לנו". עסקת דמאו בהמתנה

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים הבהיר לחברי ההנהל כי הוא דורש מהם להפסיק עם המלחמות הפנימיות ולהתחיל לעבוד בשיתוף פעולה. גנאים, שפעל כל הקיץ כדי להסדיר את הבעיות הכלכליות ולהעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים, כועס מאוד על כך שהבעיות בהנהלה עוד לא נפתרו ועדיין יש חילוקי דעות ומחנאות. "כל עוד יהיה מחנאות בתוך ההנהלה, אני לא אתערב יותר", אמר היום (שני) גנאים לוואלה! ספורט.

בסכנין מקווים שענייני ההנהלה אכן ייפתרו, כשבאסם שואהנה ישמש כיו"ר. ייתכן כי היו"ר הקודם שאהר חלאיילה דווקא כן יהיה חבר בהנהלה החדשה, כשנכון לעת עתה חלאיילה עדיין פועל ותומך בקבוצה, ואף השיג את הערבויות שסייעו לבואו של ירו בלו וכן פעל בנושא גיוס הערבויות לחוזהו של עלי עוסמאן.

על אף הכעס של גנאים, בסכנין אמרו כי הם בטוחים שבמידת הצורך, הוא יעזור לקבוצה: "מאזן תמיד עוזר לקבוצה. היא בדם שלו. נכון שהוא לא אוהב את חילוקי הדעות בנהלה אבל גם הן ייפתרו", אמר גורם בהנהלה.

בסכנין מחכים לתשובתה של מכבי חיפה בנוגע לדרישתם על מחיר שחרורו של ג'ואל דמאו, כאשר נכון לעכשיו קיים פער של כחצי מיליון שקל בין הצדדים. בסכנין דורשים 1.3 מיליון שקל וויתור של חיפה על החוב הקיים המוערך בחצי מיליון שקל, בעוד חיפה לא מוכנה לוותר על הסכום הזה ולהוסיף עוד את הסכום שסכנין דורשת כרגע.

גורמים בסכנין אמרו שאם חיפה תוותר על חצי מיליון השקלים, יהיה אפשר עוד להתפשר על מחיר ושבמועדון יהיו מוכנים לרדת לסביבות 1.1 מיליון שקל אלא שכרגע החוב הקיים של סכנין לחיפה הוא המכשול היחידי בקיום העסקה. גורם בכיר בסכנין אמר היום: "אנחנו מחכים לתשובה של מכבי חיפה. יש סיכוי טוב שהעסקה תצא לפועל, אבל בשלב זה 500 אלף השקלים עומדים בין מעבר של דמאו לחיפה לבין הישארות שלו בסכנין".

עם זאת, בסכנין כבר החלו לחפש אחר חלופות לעמדת הקשר האחורי, ואם דמאו יעזוב יחלו בקבוצה לנסות ולאתר שחקן לעמדה זו.

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully