וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בויאן שראנוב חוזר, טואטחה חתם ל-3 שנים

3.9.2012 / 10:56

בשל פציעת דוידוביץ', החליטו להשיב את השוער הסרבי. המגן: "כל כולי נתון להצלחת הקבוצה". דמאו צפוי לסכם בהמשך

השוער הסרבי בויאן שראנוב חוזר לסגל מכבי חיפה, וזאת בעקבות פציעת ניר דוידוביץ', כך הודיע הבוקר (שני) רשמית המועדון. כזכור, דוידוביץ' ייעדר ארבעה שבועות לפחות, כשמשך התקופה המדויק ייקבע בהמשך, זאת לאחר שנפצע באימון המסכם של הירוקים לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת. את השוער הוותיק החליף מול האלופה אמיר אדרי.

בסגל של חיפה כרגע שלושה זרים ללא ג'ואל דמאיו, שצפוי לסכם במועדון מאוחר יותר ויהיה הזר הרביעי. אם העסקה לא תצא לפועל, עשויה חיפה לשוב לאופציות אביחי ידין וקובי מויאל. שראנוב יהיה הזר החמישי, כשהסגל הירוק כולל גם את יוריצה בוליאט, שאם לא ימצא קבוצה במהלך השבוע יצטרכו בחיפה למצוא פתרון לגביו, וייתכן כי עם חזרת דוידוביץ' יוחזר גם הקרואטי לסגל.

המגן טאלב טואטחה, שסיכם בשבוע שעבר על חוזה חדש לשלוש שנים, חתם היום באופן רשמי עד 2015 ואמר: "אני מאושר שחתמתי בבית לעוד שלוש שנים. מעתה כל כולי נתון להצלחת הקבוצה".

בעניין דקל קינן: כזכור, אתמול טענו בחיפה כי השחקן מסכים להגיע לישראל, ולפיכך נראה כי הסיכויים שיחתום גבוהים. במועדון מקווים שהעסקה תיסגר עד יום רביעי, לאחר שהשחקן כבר הבהיר כי אם יגיע לארץ, לא יחתום בהפועל תל אביב.

בקבוצה הבהירו כי העסקת העברת שחקנים כגון שלומי אזולאי וגוסטבו בוקולי לבני סכנין לא עומדת על הפרק, משום שהשניים לא מעוניינים לשחק בקבוצה.


מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully