וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חתיכת תסבוכת

3.9.2012 / 6:35

ג'סטין ורלאנדר ודטרויט ניצחו את שיקגו וייט סוקס 2:4 והשוו את המאזן. שמח ב-AL מזרח, הפסדים לסנט לואיס ופיטסבורג

ה-AL מזרח סיפק בשנים האחרונות עניין, אבל השנה הוא אפילו פיקנטי יותר, במיוחד אחרי משחקי ליל ראשון. אם מישהו חשב שבולטימור אוריולס וטמפה ביי לא רציניות, הגיע ערב מרתק של משחקים והוכיח שהמאבק שלהן עם ניו יורק יאנקיז יתנהל עד הסוף המר.

האוריולס הפכו פיגור 3:1 בניו יורק בסיוע שני הומרים של מארק ריינולדס וניצחו את היאנקיז 3:8. טמפה ביי לא התקשתה מול ריקי רומרו החלש מטורונטו וניצחה 4:9, וכעת הבית הזה צמוד מתמיד - היאנקיז ראשונים עם יתרון שני משחקים על בולטימור ו-3.5 על טמפה ביי.

בית המרכז מספק דרמה לא פחות גדולה, אולי אפילו יותר. ג'סטין ורלאנדר מדטרויט חיסל 11 חובטים בשמונה אינינגים, הטייגרס ניצחו 2:4 את שיקגו וייט סוקס, השלימו סוויפ ועל הדרך השוו את המאזן. מעניין במיוחד. במשחק חסר משמעות גברה קנזס סיטי על מינסוטה 4:6.

במערב, טקסס ניצחה בקליבלנד 3:8 ושומרת על מעמדה האיתן בראש הבית. אוקלנד שוב לא התקשתה מול בוסטון המרוסקת, ניצחה 2:6 ושמרה על מקומה השני, מרחק שלושה משחקים מהריינג'רס. לוס אנג'לס איינג'לס הפסידה בסיאטל 2:1 ותראה את הפלייאוף מהבית, כפי הנראה. שבעה אינינגים ושליש ושבעה סטרייקאאוטים להיסאשי איוואקומה במשחק הזה.

ב-NL מזרח, סטיבן שטרסבורג הגיש שישה אינינגים וסילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, אבל אף על פי שסיים ללא הכרעה, דאגו שחקני וושינגטון נשיונאלס לנצח את סנט לואיס 3:4 ולעשות עוד צעד משמעותי לפלייאוף. אטלנטה ביצעה מהפך חולני בן חמש ריצות באינינג התשיעי וניצחה את פילדלפיה 7:8. ניו יורק מטס רשמה חמש ריצות באינינג הראשון כדי לנצח 1:5 במיאמי.

במרכז, הקרדינלס הפסידו, כאמור, מה שסייע לסינסינטי להגדיל את הפער בפסגה ל-9.5 משחקים לאחר 3:5 על יוסטון. כל הריצות, בהן הומראן בן שלוש ריצות של ג'יי ברוס, הושגו באינינג השמיני. מי שלא ניצלה את הפסד הקרדינלס היא פיטסבורג, שעם הפסד 12:8 במילווקי עדיין מפגרת בחצי משחק אחרי סנט לואיס שבמקום השני. ריאן ברון חבט להומר מספר 37 העונה במשחק הזה.

ובמערב, אנחל פאגאן רשם סינגל על קרלוס מרמול באינינג התשיעי, שבר שוויון בדרך ל-5:7 של סן פרנסיסקו על שיקגו קאבס וקידם את הג'איינטס לכיוון אוקטובר. לוס אנג'לס דודג'רס חמקה מהפסד לאריזונה, כשדאבל של אדריאן גונזאלס באינינג התשיעי הקנה לה ניצחון 4:5. הפער בין השתיים עומד על 4.5 משחקים. קולורדו גברה על סן דייגו 10:11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully