וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש, נפצע וייבדק בארץ

2.9.2012 / 17:18

הקשר הבקיע בפנדל ב-2:4 של קלאב ברוז' על סטנדרד, אבל נפצע בקרסול ויגיע בשני ב-17:00 לבדיקה בארץ. ביטון כבש

* רגע לפני שהוא מצטרף לנבחרת ישראל לצמד המשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה במוקדמות הגביע העולמי 2014, ליאור רפאלוב נפצע היום (ראשון) במהלך הניצחון של קלאב ברוז' 2:4 במשחק צמרת על סטנדרד ליאז' והוחלף על ידי תומאס מונייה בדקה ה-34. כמובן שבנבחרת ישראל מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

רפאלוב נפגע בקרסול באימון המסכם של הקבוצה, עלה לשחק עם זריקה ואף כבש בפנדל בדקה ה-22, אבל לא הצליח לסיים את המחצית. השער של הקשר בן ה-26 היה החמישי שלו העונה בשישה משחקים וברוז' מוסיפה להוליך את הטבלה עם 16 נקודות מ-18 אפשריות.

רפאלוב התבקש להגיע מחר לישראל יחד עם שאר השגרירים על מנת לעבור בדיקה אצל ד"ר מרק רוסנובסקי במטרה לבחון את חומרת הפציעה. יש לציין כי עוד לפני המשחק הוא היה פצוע. בנבחרת אמרו היום כי הם טרם קיבלו תשובה מהקבוצה הבלגית בנושא, ובכל מקרה השחקן יגיע לארץ ויעבור בדיקה ב-17:00 בערב מחר.

דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-83 בשורות המפסידה, צימק ל-3:2 עם שער בכורה בליגה הבלגית, אבל האורחים ספגו את הרביעי כמעט מיד לאחר מכן. מאור בוזגלו ישב על הספסל של המפסידה, בעוד רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל.

* יובל שפונגין שיחק 90 דקות בניצחון הגדול של אומוניה ניקוסיה 0:5. המגן הימני פרץ נהדר בדקה ה-20 והוכשל ברחבה, אבל השופט טען להתחזות ושלף לו כרטיס צהוב. למרות זאת, אומוניה טיילה לניצחון עם חמישה שערים במחצית השנייה. אוהד לויטה ישב על הספסל.

* גיא חיימוב ערך את הבכורה בשערה של א.א.ק לרנקה, קבוצתו של רן בן שמעון, שניצחה 0:1 בחוץ את אלקי לרנקה של רועי בקל (12 דקות כמחליף) וניסו קפילוטו (לא שותף), במסגרת מחזור הפתיחה בליגה הקפריסאית.

* גיא אסולין פתח ושיחק 80 דקות בהרכב ראסינג סנטאנדר, שנפרדה ב-0:0 ביתי מספורטינג חיחון בדרבי היורדות מהליגה הבכירה בעונה שעברה, שהקדישו את המשחק למנואל פרסיאדו המנוח שאימן את שתיהן. לראסינג זו הייתה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדים רצופים, אבל היא עדיין ללא שער זכות העונה והיא מדורגת מתחת לקו האדום.

* דקל קינן שוב לא נכלל בסגל של קרדיף סיטי, שגברה 1:3 על וולבס במחזור הרביעי בצ'מפיונשיפ האנגלית.

* ידין זריס פתח בהרכב של אויפשט במשחק הליגה נגד דברצן במסגרת הליגה ההונגרית שהסתיים ב-0:0. החלוץ הישראלי החמיץ מספר הזדמנויות, והוחלף רבע שעה לסיום. אויפשט, שנמצאת בתחתית, עם מאזן של ניצחון אחד, תיקו ושלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully