וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו: "גאה לחזור". אלמוג כהן: "התקרית בהונגריה מאחוריי"

2.9.2012 / 11:49

גוטמן בונה על המגן. רוב ההרכב כבר סגור. הקשר שזומן לאחר שהושעה נחת: "אסור לזלזל באזרים". אימון הבכורה ביום שני

לאחר ששחקני הנבחרת קיבלו הודעה על פרסום הסגל, אלי גוטמן יעסוק החל מהערב בשתי שאלות מרכזיות: מיהם צמד הבלמים שיפתחו במשחק, ומה לגבי עמדת המגן השמאלי והקשר האחורי לאחר שהתברר שבירם כיאל ורמי גרשון ייעדרו. המאמן כבר בנה את רוב ההרכב שישחק מול אזרבייג'אן וכעת הוא מחפש פתרונות למשחק ההגנה. טל בן חיים ייעדר מהמשחק ביום שישי מול אז'רבייג'אן ויפתח מול רוסיה. כפי שפורסם הבוקר, מאור מליקסון הפצוע ייכלל בסגל לאחר שנחת בישראל ונפגש עם רופא הנבחרת וללא קשר הוא צפוי לפתוח בהרכב. גם ליאור רפאלוב נמצא במצב דומה וגוטמן בונה עליו בשני המשחקים הקרובים. הבלמים שיר צדק, דן מורי ואיתן טיבי יתחרו על שתי עמדות במרכז ההגנה.

"אנחנו יוצאים לקמפיין בביטחון מלא", אמר גוטמן אחרי פרסום הסגל. "יש לי אמונה גדולה בשחקנים שזימנתי לסגל, שחקנים טובים מאוד, ערכיים וראויים. השחקנים יביאו יכולות אישיות לתוך מבנה ומשחק קבוצתי שתואם את הדרך שלנו כקבוצה הלאומית".

"אני גאה לחזור לסגל, זו תמיד גאווה ושמחה לחזור לשם", אמר יואב זיו ששמע על זימונו כשהוא נמצא בקריית שלום. "יש לו שני משחקים חשובים, אני מקווה לעזור". הקשר אלמוג כהן שכבר נחת בישראל אתמול ועשוי לפתוח בהרכב אמר: "אני שמח להיות מוזמן שוב לסגל הנבחרת ועל האמון שהמאמן הלאומי אלי גוטמן נותן בי. הנבחרת מעל הכל ואעשה את הכל בשביל לעזור לה בשתי המשימות הקרובות. אסור לזלזל באזרבייג'אן, שניצחה את טורקיה לפני שנה. מי שראה אותה לאחרונה מוציאה תיקו במשחק מול בלגיה, שנחשבת לטעמי בין 15 הנבחרות הטובות באירופה, מבין על מה אני מדבר". כהן נשאל התקרית עם גוטמן לקראת המשחק בהונגריה ואמר: "התקרית ההיא? זה כבר מזמן מאחורי". כיאל שלא זומן למשחק אמר: "אני יכול לאחל הצלחה לנבחרת. ברור שזה מאכזב לא לשחק, אבל לצערי אני פצוע ובטוח שהחברים שלי יעשו את העבודה".

הנבחרת תתכנס מחר במלון ומאוחר יותר תגיע לתא הכבוד באצטדיון רמת גן, שם יוצגו המדים החדשים של הנבחרת ויוצג גם הספונסר החדש. המאמן אלי גוטמן ידבר לקראת צמד המשחקים. מאוחר יותר תקיים הנבחרת אימון בכורה במתקן האימונים בשפיים ובשלישי תערוך אימון כפול, לפני ההמראה לבאקו ביום רביעי.

מכבי ת"א משתלטת: ראדי, אלברמן, זיו וטיבי בסגל הנבחרת

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully