וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נשאר להם משהו בקאנו

2.9.2012 / 7:11

רובינסון קאנו חבט להומר, היאנקיז הפכו פיגור וניצחו את בולטימור 3:4. דטרויט צימקה את הפער משיקגו למשחק אחד

ניו יורק יאנקיז כבר ראתה את הפער מצטמצם למשחק אחד. בולטימור, ההפתעה הגדולה של העונה, הוליכה 1:3 ונראתה בדרך לניצחון שני בברונקס, כשגם הומר מוקדם של רובינסון קאנו לא עזר. אלא ששלוש ריצות של הפסים באינינג השביעי סייעו להם להפוך את התוצאה, לנצח 3:4 ולהעניק לעצמם מרווח נשימה בראש בית ה-AL מזרח. הצלע השלישית במאבק המרתק, טמפה ביי, שרדה משחק קשה בטורונטו, ניצחה 4:5 והפער בינה לבין היאנקיז ממשיך לעמוד על 4.5 משחקים, כשמהאוריולס היא רחוקה משחק וחצי.

בבית המרכז ניצחה מינסוטה 1:3 ו-7:8 בדאבל הדר בקנזס סיטי (גרנד סלאם לג'ו מאוור במשחק השני), אבל הסיפור, כמובן, בבית הזה הוא הניצחון הגדול של דטרויט 1:5 על שיקגו וייט סוקס, שצימק את הפער בבית הזה למשחק אחד בלבד, ערב המפגש בין ג'סטין ורלאנדר לכריס סייל, שיכול להשוות את המאזן בין הקבוצות.

במערב מתחיל להיות שמח. טקסס הפסידה בקליבלנד 4:3, אוקלנד גברה על בוסטון 1:7 והפער בין השתיים הוא כעת שלושה משחקים בלבד לריינג'רס. לוס אנג'לס איינג'לס גברה על סיאטל 2:5.

ב-NL מערב, טים לינסקאם רשם שישה אינינגים ושליש מוצלחים, סן פרנסיסקו גברה על שיקגו קאבס 2:5 וממשיכה להתקדם לעבר הפלייאוף. ג'וש בקט הגיש שישה אינינגים ושני שליש עם תשעה סטרייקאאוטים וזכה בניצחונו הראשון כדודג'ר, 1:2 על אריזונה. קולורדו גברה על סן דייגו 1:9.

אטלנטה מתחילה להראות סימני ויתור במזרח, לאחר שהפסידה 5:1 לפילדלפיה ולא הצליחה לצמק את הפער מוושינגטון, שהפסידה בעצמה לסנט לואיס 10:9. לנשיונאלס עדיין יתרון בן 6.5 משחקים בראש הבית. ניו יורק מטס הפכה באינינג התשיעי פיגור 3:1 לניצחון 3:5 במיאמי.

בבית המרכז הפסידה, כאמור, סנט לואיס, אבל פיטסבורג המזנבת בה לא מצליחה לעקוף. הפייראטס נכנעו להומר של קורי הארט באינינג התשיעי והפסידו 3:2 כדי להישאר חצי משחק מאחורי הקרדינלס. סינסינטי המוליכה הפסידה ביוסטון 2:1, אך לא נגרם לה נזק משמעותי והיא תהיה בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully