וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן יפרסם את הסגל הבוקר, מליקסון הפצוע בפנים

2.9.2012 / 7:22

ביטון, שיש וטואטחה מהמועמדים לקבל זימון לאזרבייג'אן ורוסיה במקום כיאל, ידין וגרשון. קשר ויסלה יזם מנוחה ומועמד לפתוח

לאחר שצפה אתמול (שבת) במשחקי המחזור השני בליגת העל וקיבל רשמים לגבי מספר שחקנים, המאמן הלאומי אלי גוטמן יפרסם היום (בסביבות 11:30 בבוקר) את הסגל לקראת צמד המשחקים מול אזרבייג'אן (שישי) ורוסיה (שלישי הבא). כפי הנראה, גוטמן יזמן שני קשרים אחוריים לסגל הנבחרת וזאת משתי סיבות: אביחי ידין עדיין לא מצא קבוצה וכפי שפורסם בוואלה! ספורט גם בירם כיאל ייעדר מהרשימה לאחר ששוחח עם ראשי הנבחרת ביום שישי שעבר והודיע כי הוא פצוע.

כיאל מצטרף לרמי גרשון וערן זהבי שלא משחק במדי פאלרמו בגלל פציעה. השמות שהוזכרו עד כה כמועמדים לקבל זימון בעמדת הקשר האחורי הם ניר ביטון, גל אלברמן ורביד גזל. שחקן נוסף שייעדר מהסגל הוא רמי גרשון הפצוע. גוטמן יזמן לפחות מגן שמאלי נוסף לסגל. גל שיש מועמד לקבל זימון, כשגם טאלב טואטחה ויואב זיו בתמונה בעקבות העובדה ששמואל שיימן לא הציג יכולת טובה במשחק הבכורה מול מכבי תל אביב ואתמול לא שותף כלל.

על פי ההערכות, גוטמן יפתח עם תומר חמד בהתקפה מול אזרבייג'אן ונראה כי הוא יהיה החלוץ היחיד, כשליאור רפאלוב יפתח גם הוא ב-11. עוד אפשרות שנשקלת: החזרת עדן בן בסט לסגל על חשבון אחד החלוצים. בנבחרת בדקו הלילה את מצבו של מאור מליקסון שנפצע ולא נכלל בסגל ויסלה קרקוב במשחקה מול פולוניה ורשה. מתברר כי מליקסון הוא זה שיזם את המנוחה ואף הגיע לישראל כדי לקבל זריקה מרופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully